Mammaklær, allerede?

Anki89

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
Hvor mange har begynt å bruke mammaklær? :)

Jeg kjenner at klærne strammer godt for tiden uten at jeg har fått noe synlig babymage. Føler derfor jeg vil vente litt, selvom det ikke er noe som er så ubehagelig som for stramme bukser.. ;)

Heldigvis er disse litt løse bomullsbuksene med ulik mønster populært i år så holder meg til de ;) men om jeans hadde vært greia her så måtte jeg nok brukt mammaklær ;) magen er flat når jeg står opp men alt som spises og drikkes legger seg godt synslig med en gang, merkelig det der...

Jeg har ikke mammaklær, men måååå få kjøpt! Alt strammer, og må bruke strikk på jeansen..

Har en olabukse som jeg klarer gå med - ellers går det stort sett i tights for tiden. Alt annet er bare ubehagelig.
Så her blir det lange singleter med topp eller tunika/kjoler osv en stund fremover. Har så vidt begynt å snuse på mammaklær - har tenkt samme tanken som deg :)

Heldigvis er disse litt løse bomullsbuksene med ulik mønster populært i år så holder meg til de ;) men om jeans hadde vært greia her så måtte jeg nok brukt mammaklær ;) magen er flat når jeg står opp men alt som spises og drikkes legger seg godt synslig med en gang, merkelig det der...
Bruker også sånne bomullsbukser. Får på meg jeans også, men de strammer sånn at d er skikkelig ubehagelig å gå med.

Bruker også sånne bomullsbukser. Får på meg jeans også, men de strammer sånn at d er skikkelig ubehagelig å gå med.

Ja, slik er det her også, sist jeg var gravid gikk jeg med vanlig jeans hele svangerskapet men da var jo buksene lave i livet, alt jeg har nå er jo høye i livet strammer som fy.., så her blir det behagelige bomullsbukser... Heldigvis finnes det masse kult i butikkene nå i den stilen så vi er heldige der

Kjøpte et veldig fint stretchy skjørt på KappAhl i dag, strikken kan jeg ha over magen når det blir behov for det. Helt basic, men veldig fint :)

Har kjøpt meg to stk jeans og har en del topper fra forrige svangerskap. Er greit nå når jeg har ferie, for nå går jeg mye i joggis eller sommerkjole likevel. Men jeg må jo kle meg litt når jeg begynner på jobb igjen :)

Kjøpte et veldig fint stretchy skjørt på KappAhl i dag, strikken kan jeg ha over magen når det blir behov for det. Helt basic, men veldig fint :)

Kjørt har jeg ikke tenkt så mye på, det er jo en fin idè :) Behagelig og greit over magen! Nå blir det mye kjørt fremover :D

Har også funnet fram de gamle ammebhene. Lykkelig for at jeg tok vare på de, for det var gull nå :)

Æsj, her går det i løse joggebukser som jeg brukte i slutten av svangerskapet forrige gang :( da hadde jeg på meg vanlig jeans på oul, det kan jeg nok glemme nå..

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg ga bort alle gravidklærne mine etter minsten, så jeg må snart ut å kjøpe en bukse eller to. Bruker mine vanlige foreløpig, noen med strikk.

Har bestilt, og fått mammaklær, men har ikke gått opp i verken vekt eller størrelse, så enn så lenge bruker jeg vanlige klær :)
Ligger unna de som strammer unødvendig mye, men tipper nok de vanlige passer hvertfall 4-5 uker til ;)

Her går det i mammajeans, mammagensere og skjørt :-P

Back
Topp