Men du skal gi deg på akkurat? Det er det jeg ikke hadde klartPrøver på det hvertfall![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Men du skal gi deg på akkurat? Det er det jeg ikke hadde klartPrøver på det hvertfall![]()
God morgen søte duGod morgrn alle dere skravledamer![]()
Det klarer duNå mangler jeg 50 innlegg på 4000. Surt om jeg ikke får der til
Hehe...det er lurtFyller helgen med så mye aktivitet at jeg ikke har tid til å kjenne på at jeg venter...
Det klarer du lettNå mangler jeg 34 innlegg, har skravlet 30 på morran.
Fysj, så typisk!
Satse på bedre i morgen![]()
Ja det er planen det.Men du skal gi deg på akkurat? Det er det jeg ikke hadde klart
Vi får se,det må skravles før gutta står oppDet klarer du lett
Veldig spennende med nye byer ja![]()
Vi får se da om jeg får det tilDet klarer du![]()
Er ikke spørsmål om du klarer det....men NÅRNå mangler jeg 50 innlegg på 4000. Surt om jeg ikke får der til
Du hadde nok funnet en løsningBrekking av fingre stopper meg ikke så lett..bare å legge på skinne det, så blir det brahehe
Koma er nok litt verre
Flinke duNå mangler jeg 34 innlegg, har skravlet 30 på morran.
nei det er spm om jeg klarer det kjære duEr ikke spørsmål om du klarer det....men NÅR![]()
Det er et lite must. Huset det ut som om vi driver og tømmer et rom, dvs hele kjelleren et påvirket. I mellometasjen (det er trappeavsats, toalett, vaskerom og den opprinnelige inngangen) er det innmari mye klær, som venter på at jeg skal få tid og møbler til å flytte guttungen sine klær ut av kommoden de deler, og organisering av hennes i hele, da helst få plass til alt hun har...Hehe...det er lurt![]()
God tur hjem, har dere hatt en fin tur?Heisannpå vei hjem nå
På 8000? Jeez du er råFlinke du
Jeg mangler 5![]()
Ja en veldig finGod tur hjem, har dere hatt en fin tur?
ikke umuøig du har klart det allerederVi får se,det må skravles før gutta står opp