Skravletråd Juli.

Det er jo ganske uhørt.

Og sånn som de forventer oppvartning hadde det fristet å ha andre planer "så bare kom, men vi er alltid hjemme så dere får ordne dette selv, jeg har lovet ungene x y og z den uka..."
Jepp, det er planen neste år om det samme skjer;)
 
Min svigerfar har fem.

Tre med svigermor og to med den nye. Det blir bare to det i huset, ja. Fem er nok. Selv om det ikke er så mye foreldreansvar han har med de eldste lenger, mer oppfølging av de yngste (som er på alder med våre)
5 er absolutt nok:p
Min pappa er 8 søsken...kaos:cool:
 
Det kunne ikke jeg.

Vi skal ikke ha flere altså. Dette er bonusen, vi er ferdige nå. Takknemlige for at vi får tre. Ingen planer om flere

Men sterilisering er jo så endelig.
Å ta den avgjørelsen er jeg ikke moden for, og i alle fall ikke som gravid.

Nå skal ikke jeg ha planlagt KS heller, så det er ikke noe alternativ. Men selv om jeg vet vi ikke skal ha flere, så vil jeg ikke kutte det.
Jeg er for gammel til flere barn, og vi klarer jo nesten ikke lage dem selv, men kutte? Nei
Hadde jeg ikke hatt problemer med:)
Jeg har 3 og er straks 40...aldri mer barn!:)
 
5 er absolutt nok:p
Min pappa er 8 søsken...kaos:cool:
Det har min mor også, men ikke nor kaos da. Bare stor søskenflokk, var jo vanligere da. Det var ikke mye mine og dine da, to hadde annen far for mormor ble enke under krigen, men morfar behandlet og omtalte alle som sine til sin siste dag, og de gjorde opp arven som om alle var helsøsken.

Det blir noe annet enn dagens "mine, dine og våre" og denslags.
 
Hadde jeg ikke hatt problemer med:)
Jeg har 3 og er straks 40...aldri mer barn!:)
Jeg er noen år yngre, straks 36 og gravid med den tredje.
Absolutt ikke planer om flere, men likevel....
 
God morgen.
Vært våken et par timer, men har ammet litt, spist frokost og tatt meg en deilig dusj.
I dag skal jeg sjekke gjennom nettet for litt diverse babystasj og ammeklær:D
Noen nettsider som er spesielt anbefalt? :)
God morgen:D
Høres ut som en deilig start på dagen!
 
Back
Topp