Skravletråd Juli.

Må sove jeg og!!
God natt alle:D

God morgen :) Ukens siste ukedag! Noen med noen spennende helgeplaner?

Har sagt ifra at neste år vil jeg gjerne ha tidlig beskjed om/når de kommer:)
Kan ikke bare si ifra to dager før og så dukke opp:eek:
Det er jo ganske uhørt.

Og sånn som de forventer oppvartning hadde det fristet å ha andre planer "så bare kom, men vi er alltid hjemme så dere får ordne dette selv, jeg har lovet ungene x y og z den uka..."

Hihi, tror nok ikke han er enig i den:P
Han har jo 4 barn!!!
Min svigerfar har fem.

Tre med svigermor og to med den nye. Det blir bare to det i huset, ja. Fem er nok. Selv om det ikke er så mye foreldreansvar han har med de eldste lenger, mer oppfølging av de yngste (som er på alder med våre)

Hadde nok gjort det jeg om det hadde vært planlagt ks..:)
Det kunne ikke jeg.

Vi skal ikke ha flere altså. Dette er bonusen, vi er ferdige nå. Takknemlige for at vi får tre. Ingen planer om flere

Men sterilisering er jo så endelig.
Å ta den avgjørelsen er jeg ikke moden for, og i alle fall ikke som gravid.

Nå skal ikke jeg ha planlagt KS heller, så det er ikke noe alternativ. Men selv om jeg vet vi ikke skal ha flere, så vil jeg ikke kutte det.
Jeg er for gammel til flere barn, og vi klarer jo nesten ikke lage dem selv, men kutte? Nei

God morgen :) Ukens siste ukedag! Noen med noen spennende helgeplaner?
Slutten av ferien!!!

Jobbe videre med å tømme det rommet, samt rydde resten av huset.
Min sønn inviterte jenta som er på besøk hos naboene i bursdagen min, noe som fort ender med naboene og gjestene deres, i det jeg trodde var mine foreldre og farmor...
På mandag etter første dag etter ferien. Blæ.

God morgen alle sammen. Da reiser vi snart til Søgne:). Blir ikke aktiv her da, så vil bare si god helg til dere alle:p

Back
Topp