Topp 100 - Skravletråd Juli

Det skjønner jeg. Hadde vel litt å gjøre også du i dag?
Bittelitt kjempemasse...

Hjalp jo ikke at bursdagen min ble brått utvidet fra "mamma og pappa kommer, og farmor. Jeg baker ei kake som er stor nok til at det blir rester til å ta med på jobb, som lovet" til at trolig kommer naboene og deres feriegjester. Dvs alt fra tre voksne og to unger til fire voksne, evt et par tenåringer og et par unger om ikke lillesøster finner ut at da må nabojenta også komme, og...

Det er MIN bursdag, ikke en barnebursdag
Men guttungen er så god venn med jenta som er på besøk hos naboen, at han ville hun skal komme i min bursdag. Hun drar hjem før hans, nemlig.

Jippi, det klarer du fint:D
Om du ikke brekker fingre eller faller i koma:p
Brekking av fingre stopper meg ikke så lett..bare å legge på skinne det, så blir det bra:p hehe
Koma er nok litt verre

Kan bli litt mye ja. Ihvertfall med dine hektiske planer;)
Vi får se. Jeg har ikke gitt helt opp, men det er litt mye med mine planer.

Men med et her, og et der, så får vi se, jeg skal få det godt under 100, og da er det jo for dumt å gi seg.

Vi får se. Jeg har ikke gitt helt opp, men det er litt mye med mine planer.

Men med et her, og et der, så får vi se, jeg skal få det godt under 100, og da er det jo for dumt å gi seg.

Jeg heier på deg:D

Bittelitt kjempemasse...

Hjalp jo ikke at bursdagen min ble brått utvidet fra "mamma og pappa kommer, og farmor. Jeg baker ei kake som er stor nok til at det blir rester til å ta med på jobb, som lovet" til at trolig kommer naboene og deres feriegjester. Dvs alt fra tre voksne og to unger til fire voksne, evt et par tenåringer og et par unger om ikke lillesøster finner ut at da må nabojenta også komme, og...

Det er MIN bursdag, ikke en barnebursdag
Men guttungen er så god venn med jenta som er på besøk hos naboen, at han ville hun skal komme i min bursdag. Hun drar hjem før hans, nemlig.
Koselig det da, selV om det blir litt mer stress

Back
Topp