Håper unga sover nåTakk.
Ser av klokka at det snart er min leggetid.
Ungene er ikke i seng, vi ble sittende altfor lenge og alle ungene gikk ut...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper unga sover nåTakk.
Ser av klokka at det snart er min leggetid.
Ungene er ikke i seng, vi ble sittende altfor lenge og alle ungene gikk ut...
Fyyy mannenNEI! For mannen har spist opp jordbæra mi!![]()
Neida, nok en uke friDu skal tilbake på jobb neste uke skal du ikke?
Nå gjør jeg det, ekker det ikke siden vi drar i morgenDu er ikke kjent for å gi opp![]()
Fyyy mannen![]()
Håper unga sover nå![]()
Godt planlagt med andre ord, du tenker du skal få en god start på neste månedNeida, nok en uke fri![]()
Skal til å legge meg snart jeg ogsåDet gjør de nok, og nå som jeg har spist skal jeg snart krabbe til sengs jeg også, bare venter mens mobilen lader...
Da får du ta deg en lufteturAbsolutt
Holder på å dø av varmen her da, så burde vel kanskje ha luftet meg litt![]()
Mmnmmm...mye å se fram tilGleder meg muligens litt mer til baby, men veldig til å smake på fenalåret vi tørker. Og spekeskinke. Og mør
Åhh...
Roligere dager med andre ordSikkert men også for meg. Mye mer forutsigbarhet, og oftest ikke slike prosjekter som dette rommet som vi bør jobbe videre med når ungene er lagt...
Roligere dager med andre ord![]()
Det kommer også flere måneder etter denne..1831 på siste oppdatering
Det blir kjipt å gi seg før 2000, men vanskelig gitt alt jeg burde få gjort i morgen...
Fysj, så typisk!Japp ! Og idag er en sånn dag der nettet ikke funker noen plass.. Like før jeg legger meg ned og skriker av frustrasjon !!![]()
Veldig spennende med nye byer jaJa det hadde vært gøyIkke jeg heller, gøy å utforske litt nye steder
![]()
Nei, da blir det nok knapt med tidNå gjør jeg det, ekker det ikke siden vi drar i morgen
Men sikkert ikke mange bilstoler...Det kommer også flere måneder etter denne..
Yes det blir detNei, da blir det nok knapt med tid![]()
Håper det kommer flere av deMen sikkert ikke mange bilstoler...