Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er de.Hverdager er enklere skravlemessig![]()
Takk.God bedring, Sara![]()
Stakkars.
Hvor lenge skal du gå uten denne gang?
Husk hvor stolt du var etter å ha klart 14 dager uten sist.
Jeg syns forresten en liten bit spekeskinke hjelper veldig på sjokoladesuget
Uff da![]()
Du har ikke no deilig frukt du kan knaske på da?![]()
Og denne dagen er det ikke så mye igjen av så det klarer du fintEr ikke spesielt fan av spekeskinke.
Så langt denne uka så er idag eneste dagen uten sjokolade...
Hihi...kjekt å ha noe å glede seg tilSpekemat har jeg sååååååå sug på, og sjokolade klarer ikke kompensere...
Spekematfest i januar!!!
Aldri tvil om noe annetDefinitivt.
Baby først
Ihvertfall når man jobber turnusDet er de.
Du skal tilbake på jobb neste uke skal du ikke?Ihvertfall når man jobber turnus![]()
Og denne dagen er det ikke så mye igjen av så det klarer du fint
Må jo nyte ferien litt og da. Ikke bare jobbeIkke sjangs.
Jeg har hodepine.
Vi gikk til naboen (der ungene har bosatt seg for å leke med feriegjestene deres) med ei kake og inviterte oss inn til kaffi etter middag, så rommet er ikke rørt omtrent i hele dag. Ei eneste kasse har jeg tømt!
AbsoluttSelvfølgeligbaby først, oss etterpå
![]()
Gleder meg muligens litt mer til baby, men veldig til å smake på fenalåret vi tørker. Og spekeskinke. Og mørHihi...kjekt å ha noe å glede seg til![]()
Sikkert men også for meg. Mye mer forutsigbarhet, og oftest ikke slike prosjekter som dette rommet som vi bør jobbe videre med når ungene er lagt...Ihvertfall når man jobber turnus![]()
Sant nokMå jo nyte ferien litt og da. Ikke bare jobbe![]()
Når er det da?Sant nok
Men jeg vil få gjerne få dette rommet klart til bursdagen hans. Det vet jeg ikke om vi klarer
19.8Når er det da?
Det gjør vi nok alle![]()
Håper dere får til detaldri vært i London jeg...