Takk for detHuffgod bedring!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk for detHuffgod bedring!
Regner med jeg kan ønske deg god bedring..Absolutt ikke det nei
Da må du la være å sove i nattJeg har derimot altfor mye planer, og over 200 igjen...
Får se da. Nå har mini vært en del våken i kveld så må kose littDu er jo så dreven at det går nok lett![]()
Det gjør vi nok alleJa jeg liker best ting som fungerer altså![]()
Håper dere får til detSå absolutt ! Jeg har kjempelyst på en tur til London eller noe sånt nå i høst, håpet bare det lar seg gjøre![]()
Er ikke sikkert jeg klarer målet denne gangen hellerSkjønner ikke hvordan du får tid.Eller ork. Jeg syns 2000 var strevsomt, men så er ikke jeg så glad i å skrive på tlf.
![]()
Er ikke sikkert jeg klarer målet denne gangen hellertiden strekker ikke til med så mye som skjer disse dagene..
Har sett litt på byen, og den kommer høyt opp på listaBarcelona? Strand og by på en gang![]()
Du er ikke kjent for å gi oppGir opp det målet
Uff daJeg er sjokoladesjuk!!! Fordi jeg er så sjokoladesjuk men ikke fått meg sjokolade i dag, har jeg spist hele 2048 kalorier. Jeg er jo mett, men kjenner jeg fremdeles har et sug
Ikke har jeg en pose med ferdigbakst heller, og ikke aner jeg hvordan jeg lager muffins fra skratsj for å ha d å spise..
Blæh! Jeg syter, jeg vet..
Ikke sjangs.Da må du la være å sove i natt![]()
![]()
Jeg er sjokoladesjuk!!! Fordi jeg er så sjokoladesjuk men ikke fått meg sjokolade i dag, har jeg spist hele 2048 kalorier. Jeg er jo mett, men kjenner jeg fremdeles har et sug
Ikke har jeg en pose med ferdigbakst heller, og ikke aner jeg hvordan jeg lager muffins fra skratsj for å ha d å spise..
Blæh! Jeg syter, jeg vet..
Spekemat har jeg sååååååå sug på, og sjokolade klarer ikke kompensere...Stakkars.
Hvor lenge skal du gå uten denne gang?
Husk hvor stolt du var etter å ha klart 14 dager uten sist.
Jeg syns forresten en liten bit spekeskinke hjelper veldig på sjokoladesuget
Kan jo prøve å varmebehandleSpekemat har jeg sååååååå sug på, og sjokolade klarer ikke kompensere...
Spekematfest i januar!!!
Slett ikke det samme, og funker ikke for det jeg har lyst på, dessverre. Dekker ikke behovet.Kan jo prøve å varmebehandle![]()
SelvfølgeligFår se da. Nå har mini vært en del våken i kveld så må kose litt![]()
Hverdager er enklere skravlemessigEr travelt både hverdag og ferie![]()
God bedring, SaraIkke sjangs.
Jeg har hodepine.
Vi gikk til naboen (der ungene har bosatt seg for å leke med feriegjestene deres) med ei kake og inviterte oss inn til kaffi etter middag, så rommet er ikke rørt omtrent i hele dag. Ei eneste kasse har jeg tømt!