Topp 100 - Skravletråd Juli

Jeg er sjokoladesjuk!!! Fordi jeg er så sjokoladesjuk men ikke fått meg sjokolade i dag, har jeg spist hele 2048 kalorier. Jeg er jo mett, men kjenner jeg fremdeles har et sug :(

Ikke har jeg en pose med ferdigbakst heller, og ikke aner jeg hvordan jeg lager muffins fra skratsj for å ha d å spise..

Blæh! Jeg syter, jeg vet..

Skjønner ikke hvordan du får tid. :P Eller ork. Jeg syns 2000 var strevsomt, men så er ikke jeg så glad i å skrive på tlf. ;)
Er ikke sikkert jeg klarer målet denne gangen heller;) tiden strekker ikke til med så mye som skjer disse dagene..

Jeg er sjokoladesjuk!!! Fordi jeg er så sjokoladesjuk men ikke fått meg sjokolade i dag, har jeg spist hele 2048 kalorier. Jeg er jo mett, men kjenner jeg fremdeles har et sug :(

Ikke har jeg en pose med ferdigbakst heller, og ikke aner jeg hvordan jeg lager muffins fra skratsj for å ha d å spise..

Uff da:P
Du har ikke no deilig frukt du kan knaske på da?;)

Da må du la være å sove i natt:p ;)
Ikke sjangs.

Jeg har hodepine.

Vi gikk til naboen (der ungene har bosatt seg for å leke med feriegjestene deres) med ei kake og inviterte oss inn til kaffi etter middag, så rommet er ikke rørt omtrent i hele dag. Ei eneste kasse har jeg tømt!

Stakkars.

Hvor lenge skal du gå uten denne gang?
Husk hvor stolt du var etter å ha klart 14 dager uten sist.
Jeg syns forresten en liten bit spekeskinke hjelper veldig på sjokoladesuget

Ikke sjangs.

Jeg har hodepine.

Vi gikk til naboen (der ungene har bosatt seg for å leke med feriegjestene deres) med ei kake og inviterte oss inn til kaffi etter middag, så rommet er ikke rørt omtrent i hele dag. Ei eneste kasse har jeg tømt!
God bedring, Sara:)

Back
Topp