Jeg har et avhengighetsproblem![]()
Du har trolig det ja
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har et avhengighetsproblem![]()
Hadde gjort det om jeg hadde hatt samvittighet til detGodt du kan rømme dit dajeg hadde nok flyttet dit til mitt hus var tomt igjen
![]()
Jeg er ikke knekt før jeg er nøtt...Nei, det stemmer jo det
Da går det garantert ikke![]()
Jeg klarer ikke å samsove siden jeg er livredd for å legge meg oppå babyenVi hr samsovet med våre to, og det satser jeg på å kunne gjøre så lenge jeg ammer i alle fall (og jeg ammer lenge) rett og slett fordi det er så innmari mye enklere. Jeg takler ikke å måtte sette meg opp, langt mindre gå ut av senga, hver gang jeg skal amme.
Nei, har ikke skravlet 220 innlegg de siste 4 timeneSå da er du vel over nå da
Så det.Nei, har ikke skravlet 220 innlegg de siste 4 timene![]()
Så utrolig gøy daKruttårnteater i Stavern
Barneteater på en øy..
Sånt er irriterendefår jo aldri varene inn på lager igjen, hva er vitsen med å de liggende i flere mnd når de er utsolgt...
Huff ja...er vel endel der nå i ferienIkke bare.
Blir også veldig sliten av alle de andre folkene der![]()
Heldiggriser![]()
Savner baby på soverommet...
Hadde gjort det om jeg hadde hatt samvittighet til det
Føler jeg må hjelpe mannen litt med gutta![]()
Det er greit med en pause da jaDet blir deilig.. 3uker med mmma er nok!
men de er utsolgt for alt denne mnd også...Regnet med at det var noe slikt
Vi hr samsovet med våre to, og det satser jeg på å kunne gjøre så lenge jeg ammer i alle fall (og jeg ammer lenge) rett og slett fordi det er så innmari mye enklere. Jeg takler ikke å måtte sette meg opp, langt mindre gå ut av senga, hver gang jeg skal amme.
Regner med det.Huff ja...er vel endel der nå i ferien![]()
Vet det!Det er virkelig koselig![]()
God kveld. Hva skjer? Litt for mange post å lese gjennom siden jeg sist var innom. Har regnet her på hytta i hele dag. Men jeg har da fått lakkert gulvet på soverommene oppe tre strøk og montert barne møbler i lofts stua![]()
Syns det var helt perfekt, jegBare å kjøre på d. Fin 40-års gave d vel?