Samme herSiden badekaret vårt er lite, og på badet til ungene så gjør ikke jeg det så ofte heller.
Mannen tar seg va ungene når jeg er i dusjen så der får jeg være i fred![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme herSiden badekaret vårt er lite, og på badet til ungene så gjør ikke jeg det så ofte heller.
Mannen tar seg va ungene når jeg er i dusjen så der får jeg være i fred![]()
De må oppdras!Jepp, er jeg ikke heldig?!![]()
Da kan det jo bli veldig koselig daFerie vet du, blir mye farting da
Er bare eldsten om meg som skal.
Mannen mener jeg kan ha godt av noen timer borte fra U, og eldsten kan ha godt av noen timer alene med mamma
Det var det som var så deilig med å flytte hit.Samme herdusjen er mitt fristed
![]()
Det kommer til å bli veldig koselig og kjempe gøy.Da kan det jo bli veldig koselig da
Dere har nok godt av det begge to!
Ryddig må vi også seSikkert
Jeg dokumenter jo rotet i dagboka, så nå jeg vei vise ryddig også? Skapet får vi muligens uke før i september eller noe sånn da. Rommet har vi et lite håp om å få klart til skolestart, men vi får se. Det avhenger av min form og hvor lenge mannens overtidsperiode varer fra mandag av, og hvor mye vi får gjort denne uka.
Ååh....de er himmelske!Jeg har spist altfor mye, KUN fordi jeg er sugen på sjokolade. Og Mozell.. Sjokolade og Mozell faktisk! I smågodthylla så er d én spesiell sjokolade jeg craver, de påskefigurene fra Nidar..!
Får så dårlig samvittighet av lage barnerom prat, rommet til lille U er fremdeles et roterom og lagerRyddig må vi også se
Håper dere klarer det før skolestart!
Er vel bare å løpe og kjøpe det.Ååh....de er himmelske!
Filler'n....nå fikk jeg lyst på det![]()
Det handler mest om bursdagen hans, egentligRyddig må vi også se
Håper dere klarer det før skolestart!
Du, det er eldste vi lager rom tilFår så dårlig samvittighet av lage barnerom prat, rommet til lille U er fremdeles et roterom og lager![]()
HahaSkal jeg sende over min svigermor for å gjøre det komplett?
Jeg har en til så det går sikkert helt fint![]()
Håper ikke han har sovet på rommet deres frem til nåDu, det er eldste vi lager rom til
Kanskje klart til sjuårsdagen.
HohoKanskje enklere å arrangere en omreisende familiepark enn en omreisende svømmehall![]()
Sikkert bare dø i hver vår ende av sofaenSå deilig da
Hva skal dere finne på for noe spennende da da?![]()
Neida, han flyttet ut to uker før vi fikk søstra. (da var han 2,5)Håper ikke han har sovet på rommet deres frem til nå![]()
Da må dere lufteUte har der vært deilig men ikke inne. Er helt jævlig varmtvar ganske ille i går og..