Kos deg derLigger i badekaretdigg.!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kos deg derLigger i badekaretdigg.!
Det var jo veldig lurtValgte begge deler jeg![]()
Var ikke lange turen totalt, bare ca 1,5 timer og den ble i tre etapper.
Gressvik (ved Fredrikstad) - Moss U sov
Var i Moss en ca 3 timer og besøkte min søster. U var en liten solstråle
Moss - Vestby U sov
Spiste på Burger King, ble grinete mens vi var der
Vestby - hjem på nedre Romerike U var overtrøtt, og ville ikke sove meste parten av turen
Veldig glad liten U som ble lagt på stellebordet når vi kom hjem og fikk et normalt kveldsstell
Så flink du har vært!!
Ikke spist sjokolade jeg heller, men masse grillmat...
Hurra for oss![]()
Han var det.Syns han var flink jegGodt å være hjemme da
![]()

Jeg skjønner ikke det med de påskefigurene..Jeg har spist altfor mye, KUN fordi jeg er sugen på sjokolade. Og Mozell.. Sjokolade og Mozell faktisk! I smågodthylla så er d én spesiell sjokolade jeg craver, de påskefigurene fra Nidar..!
Han var det.
Søster ble helt sjarmert, han ble veldig glad i henne med en gang![]()
Jeg skjønner ikke det med de påskefigurene..
Ser de har dem på Rema hele året
(Ja, de er veldig gode)
Jepp, det er duLøsningsorientert, kanskje..![]()
Jeg har lurt på det flere gangerSikkert fordi de er så fantastisk gode! Og så tror jeg ikke at folk automatisk tenker påske når de ser dem.

Jepp, er jeg ikke heldig?!Er hele svigerfamilien din sånn???
Har booket dem som barnevakter i morgen så jeg og mannen kan få litt friAha. Da skjønner jeg at det kan bli mye styr ja
Du får sette dem i arbeid![]()
Skal jeg sende over min svigermor for å gjøre det komplett?Jepp, er jeg ikke heldig?!![]()
Bedre temperatur i kveld jaSyyykt varm i kveld og ligger på sofaen og svetter
Mini har vært masse våken i kveld etter vi var på trilletur...mulig litt varmt for henne og![]()
Kanskje enklere å arrangere en omreisende familiepark enn en omreisende svømmehallJepp, det er du![]()
Har booket dem som barnevakter i morgen så jeg og mannen kan få litt fri![]()
Hæ?!Okey
Fult mulig jeg har missforstått noe her, eller gått glipp av noe de siste dagene, men har ikke du også ferie?
Ja, en skikkelig slitsom en....Hun har en absurd svigerfamilie.
Ute har der vært deilig men ikke inne. Er helt jævlig varmtBedre temperatur i kveld ja![]()
Ååh, de er FANTASTISK gode!!! Nå vet jeg hva som slal noteres på handlelusta i morgen!Jeg har spist altfor mye, KUN fordi jeg er sugen på sjokolade. Og Mozell.. Sjokolade og Mozell faktisk! I smågodthylla så er d én spesiell sjokolade jeg craver, de påskefigurene fra Nidar..!