Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Valgte begge deler jegHadde valgt mannen![]()
Med mobilen???Ligger i badekaretdigg.!
Løsningsorientert, kanskje..Du er smart![]()
Er hele svigerfamilien din sånn???Jo, for de er på FERIE skjønner du
Vi er 3 voksne og 7 barn...de skal bli på ubestemt tid
I tillegg har min pappa vært her to dager nå, og mannens nevø og kjæreste....bah...
Aha. Da skjønner jeg at det kan bli mye styr jaJo, for de er på FERIE skjønner du
I tillegg har min pappa vært her to dager nå, og mannens nevø og kjæreste....bah...
Jeg har vanntett mobil, så det hadde jeg glatt gjort. Sikkert uten også, uten å tenke på det... Litt skjødesløsMed mobilen???
Er du ikke redd for å miste den i vannet?
Jeg ville ikke av to grunner.Jeg har vanntett mobil, så det hadde jeg glatt gjort. Sikkert uten også, uten å tenke på det... Litt skjødesløs
..
Jepp, men ikke for ofteEr det en sjelden gang...
Jeg bader i praksis ikke, jeg dusjer.Jeg ville ikke av to grunner.
1. Vil ikke ødelegge mobilen.
2. I badet ønsker jeg fred og ro, og være alene..
OkeyJo, for de er på FERIE skjønner du

Nei, det er nok litt slitsomt for hanOg så sover han ikke så godt når han blir forstyrret hele tiden
Makan til farting på dere daFy fader å sliten jeg er..
Hvordan i alle dager skal jeg orke Tusenfryd i morgen
Det gjør det nokTakk for det, tror det blir bra når det kommer på plass
Hun har en absurd svigerfamilie.Okey
Fult mulig jeg har missforstått noe her, eller gått glipp av noe de siste dagene, men har ikke du også ferie?
Siden badekaret vårt er lite, og på badet til ungene så gjør ikke jeg det så ofte heller.Jeg bader i praksis ikke, jeg dusjer.
Fred og ro og alene kan jeg glemme, enten bader ungene, eller så er minst en av dem innom badet underveis
Jeg begynner å skjønne detHun har en absurd svigerfamilie.
Ferie vet du, blir mye farting daMakan til farting på dere da
Håper du får god hvile i natt..
SikkertDet gjør det nok
Vi får vel se?