Håper jeg er den siste...

Lolo

Forumet er livet
...til å forlate dere.

Nettopp vært på UL som bekreftet mine mistanker om MA. Fosteret ble målt til 10+3, mens jeg skulle vært 12 uker i morgen.

Takk for et fint opphold her med dere damer.
Ønsker dere alle lykke til videre, og håper jeg med dette avslutter den kjipe trenden her de siste dagene.

Himmel og hav, dette hadde jeg ikke trodd, så forferdelig!!
Klem

ånei! så trist <3 <3

Ni nei nei nei!! Så utrolig trist vennen. Nei dette var leit. Jeg tenker på deg. Så trist å høre :(

Håper også at spira sitter fort som fy og holder seg inne til 9. mnd neste gang <3

Håper også at spira sitter fort som fy og holder seg inne til 9. mnd neste gang <3
Det tok halvannet år å få denne til å sitte, så ikke spesielt optimist på at det plutselig skal gå fort nå...

Det tok halvannet år å få denne til å sitte, så ikke spesielt optimist på at det plutselig skal gå fort nå...
Uff! Har du mistet før?

Ei venninne mistet og ble gravid med det samme etterpå. Jeg håper du får samme opplevelsen.

Hadde en tidlig SA (5+3) i PP 10 tror jeg. Dette var vel PP17.

Sniker från Mars.

Varför fick du misstanke om MA?

Beklagar så mkt , livet är bra orättvist ibland :(

Ja, er bare trist nå
Skulle gjerne skrevet noe som kunne hjelpe deg, men du må nok bare kjenne litt på sorgen nå før du orker å videre fra det. Skal sende deg noen tanker! <3

Sniker från Mars.

Varför fick du misstanke om MA?

Beklagar så mkt , livet är bra orättvist ibland :(
Jeg bare visst det egentlig. Som om kroppen prøvde fortelle meg noe. Og kjent ingen strekk i livmor på en uke, pluss at jeg synes livmoren stoppet vokse (har kjent den siden uke 7-8).

Skulle gjerne skrevet noe som kunne hjelpe deg, men du må nok bare kjenne litt på sorgen nå før du orker å videre fra det. Skal sende deg noen tanker! <3
Tusen takk, snille deg

Back
Topp