Det er jo ingenting i forhold til det rommet vi driver og tømmer...Har litt å gjøre da. Må ikke slite deg ut da![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er jo ingenting i forhold til det rommet vi driver og tømmer...Har litt å gjøre da. Må ikke slite deg ut da![]()
Det er nok herlig ja
Og storesøster er fornøyd!
Det er jo ingenting i forhold til det rommet vi driver og tømmer...
Du er tilgitt
Jeg veide meg igår, så nå er det full sjokoladestopp her!![]()
Takk det sammeGratulerer så mye og lykke til i trekningen
Haha. Merker godt det med for stort ihvertfall. Trusene jeg kjøpte er for storeDet eneste som er mer problematisk enn å være høygravid når det kommer til klær er jo å akkurat ha født :O enten er alt for stort eller så er det for lite![]()
Du er tilgitt
Jeg veide meg igår, så nå er det full sjokoladestopp her!![]()
Haha. Merker godt det med for stort ihvertfall. Trusene jeg kjøpte er for store
Deilig å komme hjem?![]()
Jeg ville ikke spist så lite kalorier. Amming krever 500 kalorier ekstra om dagen.
Les litt her:
https://ammehjelpen.no/artikkel/32/Slanking
Man kan spise veldig lite og likevel være mett, om man spiser riktig. Det hindrer dessverre ikke melka i å ta fra fettreservene dine når den skal lages.Men jeg blir jo mett. D eneste jeg unngår er overspising. Jeg stopper jo ikke på 1200 om jeg ikke er mett, da spiser jeg så jeg er mett. Men bruker 1200 som en guide.
Ja jeg mister trusene mine og det er upraktisk Haha de gamle buksene mine er litt små ennå pga magen mens det meste er jo for stort Haha
Ha det er detkoser oss hele gjengen
Og du nyter dagene hjemme?![]()
Tror de gamle jeansa mine er litt trange enda og, har ikke prøvd. Men jeg trives i joggebukser og kosebukserhihi
Så bra. Frøkna er fornøyd med å ha fått dere hjem og vil jeg tro?
Vi nyter dagene ja
Hun gjør ikke så mye mer enn å spise og sove enda dahehe
SpennendeGod morgen
I dag skal vi på helsestasjonen å veie tulla vårspennende å se om hun har gått opp noe.
Dere skal i dag da?
Da jeg gikk gravid med mellomste så hadde jeg craving på gulrøtterHar virkelig oppdaget det her inne, at jeg er ikke aleneHvorfor får man ikke craving på litt sunnere ting?
![]()
Håper du hadde en fin nattMen her er jeg...
Skal nok snart sove igjen da
Gulrøtter er jo både godt og sunt.Da jeg gikk gravid med mellomste så hadde jeg craving på gulrøtter
Spiste 2 kg om dagen![]()
Goood morgen!![]()
God morgen !
God dagGod morgen
I dag skal vi på helsestasjonen å veie tulla vårspennende å se om hun har gått opp noe.
Dere skal i dag da?
Så spennendeGod morgen!
Vi skal på safaripark :-D