Ja det får vi håpe.
Har heldigvis en flott lugar vi kan trekke oss tilbake til ;-)
Det hjelper mye ja
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det får vi håpe.
Har heldigvis en flott lugar vi kan trekke oss tilbake til ;-)
Man blir vandt med det..Må være frustrerende
Bank i bordet, jeg vet ikke hva søvnproblemer er!!
Uff da, ikke gjør detTror det, men han klarer å sette på et filter.
Jeg har bare lyst til å skrike "er det mulig å holde kjeft i 5 minutter"
Kjip ting å bli vant til...Man blir vandt med det..
Av hva da?Jeg blir sprø her jeg sitter!!!
Vi har to sammen. En på ett år og ei på 1 måned. Jeg har to fra før på 6 år og 8 år. Hun på 6 år har han vært som en pappa for, siden vi ble sammen like etter hun ble født. Han har 10-åringen fra et tidligere forhold og en 15-åring fra et annet forhold igjen, så det er litt av en logistikk herSå bra dere fikk snakket litt sammen om dette
Kanskje ikke mer som skal til
Hvor gamle er barna dere har sammen?
Svigermor.Av hva da?![]()
Hatt en superfin dagGod kveldhar dere hatt en fin dag?
Vi har kommet hjem og det var deilig! Trur lillebror syntes det er greit også for han sov så godt i ettermiddag! Nå sitter vi i sofaen å koser litt før det er natta![]()
Velkommen hjem til egen stueGod kveldhar dere hatt en fin dag?
Vi har kommet hjem og det var deilig! Trur lillebror syntes det er greit også for han sov så godt i ettermiddag! Nå sitter vi i sofaen å koser litt før det er natta![]()
ser for meg det er litt av en logistikk det der ja.Vi har to sammen. En på ett år og ei på 1 måned. Jeg har to fra før på 6 år og 8 år. Hun på 6 år har han vært som en pappa for, siden vi ble sammen like etter hun ble født. Han har 10-åringen fra et tidligere forhold og en 15-åring fra et annet forhold igjen, så det er litt av en logistikk her![]()
Håper på å få sove til rundt 10.Uff da, ikke gjør det
Du får sove lenge i morgen og håpe klokka kjapt blir 14![]()
Hehe, tunga rett i munnen hos dere skjønner jegVi har to sammen. En på ett år og ei på 1 måned. Jeg har to fra før på 6 år og 8 år. Hun på 6 år har han vært som en pappa for, siden vi ble sammen like etter hun ble født. Han har 10-åringen fra et tidligere forhold og en 15-åring fra et annet forhold igjen, så det er litt av en logistikk her![]()
Smart planHåper på å få sove til rundt 10.
Hun står opp når frokosten er ferdig og etter det vil jeg være veldig opptatt med å pakke.....
Deilig å komme hjem da.God kveldhar dere hatt en fin dag?
Tror mannen kommer til å være veldig opptatt med barnaSmart plan![]()
Har problemer når folk spør hvordan familien henger sammenHehe, tunga rett i munnen hos dere skjønner jeg
Litt av en kabal!
Hatt en superfin dag
Velkommen hjem![]()