Lolo
Forumet er livet
Shit, for en kjapp fødsel!! Gratulerer med flott navn og flotte tall på det som også helt sikkert er en en flott gutt.Felix
52cm, 3955gram... Rier starta 00.15, var oppe på føden ca 01.40..Ble født 03.52 inatt![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Shit, for en kjapp fødsel!! Gratulerer med flott navn og flotte tall på det som også helt sikkert er en en flott gutt.Felix
52cm, 3955gram... Rier starta 00.15, var oppe på føden ca 01.40..Ble født 03.52 inatt![]()
Den inneholder litt mndre for stratos er bare 150 gDet var voldsomme greier!Jeg spiser jo nesten 150 gram sjokolade om dagen. Har så voldsom ammecraving på sjokolade!
![]()
Da gikk det jo fortFelix
Mini var bare såå skjønn!Tror turen skal gå bra
De var ikke skummle. Tvert imot
Det gjorde du
Det var det!mini likte seg og
Tror ikke det trengs
Kjøpte du no på moa etter jeg gikk?
Jeg fartet rundt på obs og biltema. Var hjemme til kl 20 heldigvis.
Men tydelig vis for seint. For mini var blitt overtrøtt og nekter å legge seg![]()
Har dere hatt et koselig treff idag?Puh. Endelig hjemme. Litt ting å ordne når man blir borte noen dager![]()
Blir rørt jeg ogsåBare jeg som blir utrolig rørt av de som har født her?etter at lillebror ble født for 4 måneder siden får jeg tårer i øynene av det meste som handler om barn, familie, død...
Skulle ønske jeg hadde anledning til å sitte lengerMini var bare såå skjønn!
Så kjipt hun var blitt det da.
Rakk ikke så mye shopping. .. plutselig var kl 19.45 fant vi ut
Å nei, så kjipt!!God kveld. Vi har kommet oss på hytta idag, ikke vært her siden påske. Og noen har latt porten stå åpen så det er sauemøkk over hele jævla terrassen og inngangen og alt.:
Veldig!!Har dere hatt et koselig treff idag?![]()
Er du nektet tilgang?!Får jeg skrive her da? Ikke tilgang i de to siste trådene jeg prøvde
God tur hjemPå vei hjem, er på ferga nå.
Det var ganske kjaptFelix
Det var ganske kjapt![]()
Vi får ta det igjenSkulle ønske jeg hadde anledning til å sitte lenger![]()
Takk fot detGod tur hjem![]()
Da gikk det jo fortSlapp av og kos dere
![]()
Shit, for en kjapp fødsel!! Gratulerer med flott navn og flotte tall på det som også helt sikkert er en en flott gutt.
Hvorfor det da?Takk. Bare gruings...
Det har viHar dere hatt et koselig treff idag?![]()
Så gøy daVeldig!!![]()
Det var veldig trivelig!