Skravletråd Juli.

Hørtes ganske så bra ut det :) Her regner det men jeg har ikke så mange planer om å være ute så ikke så farlig :P

Hvor lenge skal dere være i Danmark?
Vi reiser hjem med morgenbåten på søndag. Hele dagen på båten og inne i Oslo rundt barnetv. Og så et par timer i bilen før vi er hjemme igjen... Så en 12-timers reise på søndag :-o

Pustepause / strekke-på-ryggen-pause over, jeg får brette mer klær, og finne plass i skap og kommoder, noe som egentlig ikke helt går når lillesøster får så mye nytt på en gang.
De har for lite plass, det blir bra med hvert sitt rom om hver sin kommode!

Blir de no liv her i kveld eller? Trenger å skravle litt snart!!
Vet ikke, spørs hvor lett ungene lar seg legge og hvor mange treninger mannen skal på (potensielt tre inkl guttungen sin, sånn er det med mange fotballag, men det spørs hvor mange som kan møte hvilke det blir noe av.

Ja, og egentlig jobber jeg hele dagen, men det går jo egentlig ikke.

Good morning ladies!

Jeg falt helt ut av all skravling når vi dro på ferie...
Så hva har skjedd her da??
Knerten har født? Men under eller etter teltoppholdet?
God morgen:D
Knerthen fødte etter telttur:P og Therese har født..

Vi reiser hjem med morgenbåten på søndag. Hele dagen på båten og inne i Oslo rundt barnetv. Og så et par timer i bilen før vi er hjemme igjen... Så en 12-timers reise på søndag :-o

Oj det blir en lang søndag ja.. får satse på at dere får en fin dag på båten da :)

Tre dager. Tre hundre. Mulig. Bare at jeg skravler lite og styrer mye.

Må sette igang vaskemaskina, brette det som er blitt tørt i natt og gå løs på dagens oppgaver i retning av "eget rom til storebror"-prosjektet.
Det kan gå;)
Ta det som det kommer og lykke til med soverom prosjekt:)

Nå er mannen og henter en pakke til meg fra zalando med mammaklær! Håper de passer........ Og at jeg blir fornøyd. Er 16 uker nå, så skal bli godt med mammabukser:happy:

Tenker som deg! :) la henne sove lie nydlige prinsessen <3
Kjenner ei som gjorde det. Vekket hver 3t fra starten av. Nå er hun over 6mnd og hun sliter ennå med hun vokner for mat hver 3t hele natten igjennom

Nettopp. Vil jo ikke ødelegge for søvnen hennes heller.
Så lenge de spiser greit og legger på seg så er jo det det viktige. Tenkte jeg skulle ta meg en tur på helsestasjonen i morgen for å veie henne da. Blir spennende å se om hun har gått opp noe

tja det kan jo ha noe å si, r vel en grunn til at de anbefler hver 3 t i starten. Men du får veie henne og se om hun legger godt nok på seg, da er det ikke nøvendigå vekke hver 3 t
Jo det er jo det jeg tenker. Tenkte jeg skulle veie henne i morgen. Også blir det hjemmebesøk neste uke. Men så lenge hun legger på seg så ser jeg ikke behovet med å vekke henne midt på natta;)
Dagtid spiser hun jo hver 3. Time eller oftere, så det er jo ikke snakk om at hun ikke spiser.

Back
Topp