Spørs hvor lenge det varerDu skravler vel i gjennomsnitt mer enn meg om dagen ;-)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Spørs hvor lenge det varerDu skravler vel i gjennomsnitt mer enn meg om dagen ;-)
Skjønner det ja
Skal møte to fra babyverden
Er da bare noen fåJa det er mange innlegg på ett år ;-)
Er på hytta til svigermor i Øienkilen.Kjedelige greier:/
Har du forvillet deg til østfold nå?
Leos blir sikkert populærtaldri vært der selv, men blir vel å teste ut etterhvert
og eventyrfabrikken i sarp
![]()
Ok, så da har du blitt litt hekta?Ikke så mange![]()
Haha så bra. Godt han hører på sin mor fra starten avJeg fødte etter telt oppholdet, lillebror var nemlig grei og holdt sin del av avtalen Haha
Hatt en fin ferie?
Ja det er den. Når skal du hjem?Ja den kan være veldig grei å ha![]()
Er alt klart og godt forberedt? Alltid litt stress, men kjekt også hvis du får satt deg ned å snakket littHåper det blir kos og ikke bare stress og mastakk for det
![]()
Var det i starten men ikke så ille nå lengerOk, så da har du blitt litt hekta?![]()
Det skal jeg gjøreDet hørtes hyggelig ut, du får kose deg masse i dag da![]()
Hvor mye klartet du å skravle i uka i starten da? Nå?Var det i starten men ikke så ille nå lenger
Det husker jeg ikke .Hvor mye klartet du å skravle i uka i starten da? Nå?
Ja det er vel slik, kan ikkke være på hele tidaDet husker jeg ikke .
Men har jo tatt pauser herfra.
Jeg har 195 igjen til rundt tall men tror ikke jeg klarer detTre dager. Tre hundre. Mulig. Bare at jeg skravler lite og styrer mye.
Må sette igang vaskemaskina, brette det som er blitt tørt i natt og gå løs på dagens oppgaver i retning av "eget rom til storebror"-prosjektet.
Gikk skravle lei noen ganger så da ble det flere ukers pauseJa det er vel slik, kan ikkke være på hele tida.
Ok, greit å viteGikk skravle lei noen ganger så da ble det flere ukers pause
Tja, jeg er ikke like aktiv som førSpørs hvor lenge det varer![]()
Rundt tall tenker jeg ikke på å lande på, bare komme over 2000. Vi får se om det går.Jeg har 195 igjen til rundt tall men tror ikke jeg klarer det