Skravletråd Juli.

Hærlig <3 får du sove godt pā nettene da?

Ja, har fått sovet et par-tre timer i strekk stort sett. Og nå i natt ble det hele 5 timer:o hehe
Godt sovehjerte som pappaen sin:)

Hørtes helt greit ut;)

Klager ikke akkurat;)

Bare å nyte det:). Hatt mye besøk etter du fikk henne? Travle dager?

Har hatt besøk hver dag siden hun ble født. Men de har ikke vært veldig lenge av gangen, og forventer ikke annet enn å se baby, så da er det jo bare kos:) ingen planer i dag da, men samboer tok seg en tur på jobb, så da tenkte jeg at jeg skulle få gjort litt husarbeid mens tulla sover:D

Ja, har fått sovet et par-tre timer i strekk stort sett. Og nå i natt ble det hele 5 timer:eek: hehe

Klager ikke akkurat;)

Har hatt besøk hver dag siden hun ble født. Men de har ikke vært veldig lenge av gangen, og forventer ikke annet enn å se baby, så da er det jo bare kos:) ingen planer i dag da, men samboer tok seg en tur på jobb, så da tenkte jeg at jeg skulle få gjort litt husarbeid mens tulla sover:D
Ja godt når de ikke blir for leneg, men kjekt å vise de frem:). Kose deg med litt husarbeid;):p

Vet det.
Var totalt skybrudd i går kveld og ganske grått nå.
Vurderer å sende mannen med de eldste på Leos lekeland i Fredrikstad

Kjedelige greier:/

Har du forvillet deg til østfold nå? :p
Leos blir sikkert populært:) aldri vært der selv, men blir vel å teste ut etterhvert :) og eventyrfabrikken i sarp:)

Nattevakten som hentet lillebror til noen prøver på morran i dag er en engel :D Hun har gitt han sutt, ikke rart de har kunne hatt han i 2 timer! Nå har jeg jo fått rapa han etter mat og forhåpentligvis kan jeg dusje også :D
Så deilig å få litt avlastning:D
Kos deg i dusjen!

Så bra da:)
En dusj hadde sikkert ikke gjort noe;)
Men tok lege sjekken så lang tid? Her tok den kanskje 5-10 min og vi var der med henne hele tiden.

Det skulle taes blodprøve og om han sov så kunne de ta hørselstesten også. Så skulle de egentlig ikke noe mer :P men jeg så vel kanskje sliten ut da siden de holdt han der lenger Haha

Legesjekken har ikke hvert ennå den... er vist mellom 10 og 14 eller noe legen er her mener jeg de sa hehe

Ja, har fått sovet et par-tre timer i strekk stort sett. Og nå i natt ble det hele 5 timer:o hehe

Klager ikke akkurat;)

Mi har det hun og. Hatf det fra dag en:) glad jeg ikke vekket henne på natten for pupp som hs ba meg om. Livet er mye bedre når man får sove på natten :D

Det skulle taes blodprøve og om han sov så kunne de ta hørselstesten også. Så skulle de egentlig ikke noe mer :P men jeg så vel kanskje sliten ut da siden de holdt han der lenger Haha

Legesjekken har ikke hvert ennå den... er vist mellom 10 og 14 eller noe legen er her mener jeg de sa hehe

Aha. Så deilig da:) fikk du sove litt da eller?

Back
Topp