isbjørn
Elsker forumet
Ja det hjelper når de har stort sugebehov. Har tydd til den med alle mine tre.Kjenner det litt så var veldig fornøyd når jeg så en sutt i senga hans![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det hjelper når de har stort sugebehov. Har tydd til den med alle mine tre.Kjenner det litt så var veldig fornøyd når jeg så en sutt i senga hans![]()
God formiddagGod morgen, alle sammen! Noen spennende planer i dag? Her skal det jobbes
Vi skal en tur til Søgne fra fredag til mandag. Familebesøk?God formiddag
Regn her også...men vi venter masse besøk
Hvor skal dere i helga?
Ca 2 timer, så det går fint. Hvor i landet bor du?Høres ut som en gøy ide
Er det langt å kjøre eller?
Hærlig <3 får du sove godt pā nettene da?
Hørtes helt greit ut![]()
Bare å nyte det. Hatt mye besøk etter du fikk henne? Travle dager?
Ja godt når de ikke blir for leneg, men kjekt å vise de fremJa, har fått sovet et par-tre timer i strekk stort sett. Og nå i natt ble det hele 5 timerhehe
Godt sovehjerte som pappaen sin
Klager ikke akkurat
Har hatt besøk hver dag siden hun ble født. Men de har ikke vært veldig lenge av gangen, og forventer ikke annet enn å se baby, så da er det jo bare kosingen planer i dag da, men samboer tok seg en tur på jobb, så da tenkte jeg at jeg skulle få gjort litt husarbeid mens tulla sover
![]()
Vet det.
Var totalt skybrudd i går kveld og ganske grått nå.
Vurderer å sende mannen med de eldste på Leos lekeland i Fredrikstad
Så deilig å få litt avlastningNattevakten som hentet lillebror til noen prøver på morran i dag er en engelHun har gitt han sutt, ikke rart de har kunne hatt han i 2 timer! Nå har jeg jo fått rapa han etter mat og forhåpentligvis kan jeg dusje også
![]()
Haha...sjokomanOg DER er problemet!!
Jeg har en vilje. Av sjokolade![]()
Det er ikke så illeCa 2 timer, så det går fint. Hvor i landet bor du?
Du er jaggu heldigJeg skal møte to stk fra bv![]()
Jaaa jeg vetDu er jaggu heldig![]()
God formiddagGod morgen
Ingen sol i dag, måtte vel ta en pause etter 3 dager
Heldige du!!Ja, helt utroligog nå har det begynt å regne igjen her...
Godt jeg har en solstråle inne her da♡ hehe
Deilig med en langhelg da![]()
Så bra da![]()
En dusj hadde sikkert ikke gjort noe![]()
Men tok lege sjekken så lang tid? Her tok den kanskje 5-10 min og vi var der med henne hele tiden.
Helt sør i Rogaland. Vært noe sommer i Østfold da? Her kan jeg nok telle dagen på ei hand.....Det er ikke så ille
Bor i ØstfoldDu da?
Mi har det hun og. Hatf det fra dag enJa, har fått sovet et par-tre timer i strekk stort sett. Og nå i natt ble det hele 5 timerhehe
Godt sovehjerte som pappaen sin
Klager ikke akkurat
Har hatt besøk hver dag siden hun ble født. Men de har ikke vært veldig lenge av gangen, og forventer ikke annet enn å se baby, så da er det jo bare kosingen planer i dag da, men samboer tok seg en tur på jobb, så da tenkte jeg at jeg skulle få gjort litt husarbeid mens tulla sover
![]()
Det skulle taes blodprøve og om han sov så kunne de ta hørselstesten også. Så skulle de egentlig ikke noe mermen jeg så vel kanskje sliten ut da siden de holdt han der lenger Haha
Legesjekken har ikke hvert ennå den... er vist mellom 10 og 14 eller noe legen er her mener jeg de sa hehe
Wow, det er ikke verstNå skriver jeg innlegg nr 37.000 !!