Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så herlig med litt avlastning på natta. Fikk du sove da?Nattevakten som hentet lillebror til noen prøver på morran i dag er en engelHun har gitt han sutt, ikke rart de har kunne hatt han i 2 timer! Nå har jeg jo fått rapa han etter mat og forhåpentligvis kan jeg dusje også
![]()
Så herlig med litt avlastning på natta. Fikk du sove da?
Så godt du sovnet daJada ellers hadde jeg nok lurt på hvor han var Haha han skulle jo bare ta en blodprøve egentlig![]()
Så godt du sovnet da. Går ammingen greit? Fått melk?
Ja kjenner til det, men en kan jo bli fort sår da. Har du blitt det?Jeg har fått melk og han spiser som bare det Hehe helst skal man sovne på og bli liggende på puppen også![]()
Vilje må man haav stål!!
![]()
God morgen. I dag regner det veldig her, så får vel gjøre litt husarbeid.... Må også ordne med hvem som skal gi dyrene mat i helga, vi skal bort en tur da.
Haha...faren er vel stor for detJeg har en etter hun var liten så hu lurte på om ikke jeg kunne koke den (jeg har nemlig kokt klart sutter til lillebror) men er redd jeg finner de i senga mi med hver sin sutt som tilhører lillebror en dag Haha
![]()
Ikke så rartGjør nok det
Sånne dager som det her blir vel alltid tankefulle
Jeg skal møte to stk fra bvGod morgen, alle sammen! Noen spennende planer i dag? Her skal det jobbes
Nysgjerrig på tankene?Håper du fikk sove. Jeg blir jo ikke nysgjerrig![]()
Ja da er hun vel igang nå ;-)
Hun er nok godt igang om ikke ferdig vil jeg troSov godt :-D
Skal si, 5 timer er bra. Godt når melka har kommet skikkelig.
Takk søtaIkke så rartgod klem til deg!
Merkelig hvor mye det været betyr, mister motivasjonen til alt liksom. Vi skal en tur til Søgne, en liten ferie fra fredag til mandag.Ikke noe koselig vær her heller:/ regner ikke akkurat nå, men veldig grått og trist og skal ikke se bort fra at det kommer noe mer regn her
Dere skal i helga da?![]()
Nattevakten som hentet lillebror til noen prøver på morran i dag er en engelHun har gitt han sutt, ikke rart de har kunne hatt han i 2 timer! Nå har jeg jo fått rapa han etter mat og forhåpentligvis kan jeg dusje også
![]()
Ja da får du håpe det fortsetter. Er hun rolig på dagen også?Ble litt overrasket da jeg så på klokkahehe
Kan jo håpe hun fortsetter i det samme mønsteret. Ser ut som jeg har fått meg et prakteksempel av en baby![]()
Hehe, bra det daIkke akkurat det nei![]()