Skravletråd Juli.

Nattevakten som hentet lillebror til noen prøver på morran i dag er en engel :D Hun har gitt han sutt, ikke rart de har kunne hatt han i 2 timer! Nå har jeg jo fått rapa han etter mat og forhåpentligvis kan jeg dusje også :D

Nattevakten som hentet lillebror til noen prøver på morran i dag er en engel :D Hun har gitt han sutt, ikke rart de har kunne hatt han i 2 timer! Nå har jeg jo fått rapa han etter mat og forhåpentligvis kan jeg dusje også :D
Så herlig med litt avlastning på natta. Fikk du sove da?

God morgen. I dag regner det veldig her, så får vel gjøre litt husarbeid.... Må også ordne med hvem som skal gi dyrene mat i helga, vi skal bort en tur da.

Ikke noe koselig vær her heller:/ regner ikke akkurat nå, men veldig grått og trist og skal ikke se bort fra at det kommer noe mer regn her:(

Dere skal i helga da?:)

Jeg har en etter hun var liten så hu lurte på om ikke jeg kunne koke den (jeg har nemlig kokt klart sutter til lillebror :P ) men er redd jeg finner de i senga mi med hver sin sutt som tilhører lillebror en dag Haha :P
Haha...faren er vel stor for det:p

Skal si, 5 timer er bra:happy:. Godt når melka har kommet skikkelig.

Ble litt overrasket da jeg så på klokka:p hehe
Kan jo håpe hun fortsetter i det samme mønsteret. Ser ut som jeg har fått meg et prakteksempel av en baby:D

Ikke noe koselig vær her heller:/ regner ikke akkurat nå, men veldig grått og trist og skal ikke se bort fra at det kommer noe mer regn her:(

Dere skal i helga da?:)
Merkelig hvor mye det været betyr, mister motivasjonen til alt liksom. Vi skal en tur til Søgne, en liten ferie fra fredag til mandag.

Så bra da:)
En dusj hadde sikkert ikke gjort noe;)
Men tok lege sjekken så lang tid? Her tok den kanskje 5-10 min og vi var der med henne hele tiden.

Back
Topp