Jepp, det sier jegSier du d du..?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jepp, det sier jegSier du d du..?
Da er du nok ferdig nåHar bare 3 innlegg igjen nå![]()
I morgen du skal hjem eller?
Frøkna blir vel fornøyd med å få dere hjem vil jeg tro og![]()
Skal dere på ferie? Vi har vært i skogen å bygget på ei hytte. Kjenner jeg er trøtt nåGod ettermiddag
Vi er på vei til Stavern!
Du da?

Makan, for en frekk ting å si?!
Trenger man hjelp så trenger man hjelp..
Bra du fikk ordnet deg mat allikevel![]()
Ja, veldig godt. På mange måter.Da er det nok ekstra godt å ha han hjemme i ferien![]()
Det kunne jo ha endret segMakan. Sagt flere ganger jeg skal ha deg med jo<3
Jepp, det sier jeg![]()
Så absolutt ikkeDet kunne jo ha endret seg![]()
Så kjedelig da![]()
Godt det ikke er så lenge til du skal hjem da kanskje
her følte jeg meg rett og slett oppvartet omtrent. Måtte ut og spise eller hente mat, men sikker på at de faktisk hadde hjulpet med det og. Alle var veldig hyggelige og søte her![]()
Klslett har jeg fått med meg. Sted not so muchSå absolutt ikke![]()
Oi, godt sovehjerte daNå har snuppa sovet i snart 3 timer her, så lurer fælt på om hun snart våkner eller om jeg må vekke henne![]()
Det har du all grunn tilEr veldig fornøyd selv![]()
Vet hverken tid eller sted, men tror jeg står over denne gangen, det passer utrolig dårlig desverre. Neste gang, kanskje?Klslett har jeg fått med meg. Sted not so much
Hoho...nei det skulle tatt seg utDet kan godt hendehehe
Vil ikke du skal dø![]()
![]()
Ikke fått med meg kl.slett heller jeg. Skrev til Kengu at jeg kan være på moa halv 5, men ikke fått svarKlslett har jeg fått med meg. Sted not so much
Tid er 16:30Vet hverken tid eller sted, men tror jeg står over denne gangen, det passer utrolig dårlig desverre. Neste gang, kanskje?
Joda er 16:30Ikke fått med meg kl.slett heller jeg. Skrev til Kengu at jeg kan være på moa halv 5, men ikke fått svar![]()