Hehe...det er igrunn santDeet er det, selvom det igrunn ser helt likt ut uansett hvor man er i disse sydenlandeneDet gjør vi
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe...det er igrunn santDeet er det, selvom det igrunn ser helt likt ut uansett hvor man er i disse sydenlandeneDet gjør vi
![]()
Bra dere koser dereHer går det veldig bra. Spiser og sover
Senga er prøvd, og fungerer supert. Syns min er litt for myk da, så må vel bytte ut den etterhverthihi
1500 ga jegHvor mye ga du da?![]()
Er det så smart da!!Jeg er sulten så nå legger jeg meg
Kan man ikke spise når som helst?!Fordi kl er nesten 23
Ja men du er jo rarEr det så smart da!!ville spist jeg...
Nei det kan man da ikkeKan man ikke spise når som helst?!![]()
Det et jeg glad jeg ikke får.Fader auto korr altså. Men jeg tar gjerne litt bidrag jeg![]()
Aha! Vi skal dit i slutten av august
Lindos er veldig flott. Ellers er det en sommerfugl-dal litt sør for Rhodos by![]()
Hehe...det er igrunn sant![]()
Så gøy med LegolandGod kveld!
Vi har vært i legoland hele dagen, nå håper jeg ungene sover iallefall til 8!!
Frøkna våkna først 4.50 i natt og var våken en halvtime før hun sov en time til.
Jeg skal snart køye selv etter å ha trasket rundt i hele dag![]()
Hipp hurra for 5 åringenGod morgen. Her har vi akkurat feiret bursdag i senga til en som ble 5 år![]()
Gratulerer med femåringenGod morgen. Her har vi akkurat feiret bursdag i senga til en som ble 5 år![]()
Bretter klær. Noe som er mye, mye kjedeligere enn å pakke ut av bilen, er når det er ferdig vasket....Da har jeg en liten pause i pakkingen.
Hva driver dere med?
Jeg pakker inn i bilen jeg.Bretter klær. Noe som er mye, mye kjedeligere enn å pakke ut av bilen, er når det er ferdig vasket....
Maskina står på. En henger til tørk. En er nok tørr. En er brettet,og jeg har begynt på den neste. det blir bare flere og flere tørre, for med alt fra ferien, pluss åtte poser arvetøy kan jeg vaske i noen dager...
God ettermiddagGod morgen alle. Planen for dagen?
Yeeii!God morgen, alle sammen! Jeg er 56 innlegg unna 2000!!![]()