Han trenger sikkert litt bidragBlir voksen/familie lag i kveld og barnebidrag når bhg har startet igjen![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Han trenger sikkert litt bidragBlir voksen/familie lag i kveld og barnebidrag når bhg har startet igjen![]()
Åh så sent7-tia ikveld![]()
Åh så sent
Får håpe det går fort når det begynner da. Tvitvi![]()
Fader auto korr altså. Men jeg tar gjerne litt bidrag jeg![]()
Jaja, du har for god mage da vet duJepp, men det blir nok ikke før til kvelden![]()
Har ingen planer enda egentlig
Utenom å se over fødebaggen![]()
Er nok der det ligger, ja![]()
Gratulerer med dagenGod morgen. Her har vi akkurat feiret bursdag i senga til en som ble 5 år![]()
Blir veldig godt når d er overstått da, og du har baby utenpå magen istedet![]()
Haha greit å bare lade opp i dag daslappe av, spis og drikk noe godt og kose deg før det hele setter igang senere
![]()
Går det bra med dere?God formiddag alle. Håper det står bra til med alle i dag
Her nyter jeg synet av en sovende, "nyspist" baby og biter neglene hennes![]()
Ja idag kunne jeg det og, men forrige dagen derimot....Ja, d tar jeg og. Men vil helst beholde mannen da.
God formiddag. Kommet hjem ig fått prøvd senga??God formiddag alle. Håper det står bra til med alle i dag
Her nyter jeg synet av en sovende, "nyspist" baby og biter neglene hennes![]()
Blir voksen/familie lag i kveld og barnebidrag når bhg har startet igjen![]()
Går det bra med dere?
God formiddag. Kommet hjem ig fått prøvd senga??
Ferie er ferieJeg har hatt ferie, så første dag med logging igjen. D funker, men la jo alt på meg igjen i ferien. Må skjerpe meg nå!
Har ikke sjekka fremover jeg, men mulig vi drar til campingen siste uka før skolestart.
Hvor mye ga du da?Jeg kjøpte den til en annen pris da![]()