Så fint, og så flott pris
Leter etter tv selv til min mor...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så fint, og så flott pris
Jeg må prøve de en gang![]()
Er du så streng med deg selv?Nei, er over 500 kalorier over, og et (tomt) pitabrød er på 200 kalorier![]()
Værmeldingen fremover er ikke oppløftende for vår del....Ja, om d ikke tar seg opp nå, så er d altså d.
Samme her!!
Jeg har så lyst på noe å spise!! Type et pitabrød med salat i liksom!! Baaaah!
Er du så streng med deg selv?
Har det gitt noen resultater??
Værmeldingen fremover er ikke oppløftende for vår del....![]()
Antar det, jaDet har du nok rett i![]()
Det er virkelig ikke noe kjekt, neiFatter ikke hva vi tenkte på når vi pussa opp badet?! Men da hadde vi jo badekar som man måtte stå oppi for å dusje, og d var jo noe dritt d og..
Jeg kjøpte den til en annen pris daSå fint, og så flott pris
Leter etter tv selv til min mor...![]()
Ja, vi vil gjerne vite, det er jo spennende. Vi har en av hver, og jeg har absolutt ikke ønsker, men spent et jeg joSelvfølgelig, det viktigste er at babyen er fin og frisk.
Det man ønsker seg er en baby.
Syns likevel det er spennende med kjønn selv om man ikke ønsker seg et spesielt.
Me too! Eller me three. Siden mini må være medJippi!
Gleder meg![]()
Åhh... Pitabrød med krydret kylling i biter og salat og gjerne ost...Ååå, folk må seriøst slutte å friste med ting her inne.Nå vil jeg ha sånn... Og jeg har laget hamburgerbrød. Burde jo ha laget pitabrød, haha.
Hihi...var det grimaser?!![]()
Hehe jaSå koselig![]()
Gleder meg til å hilse på mini ogsåMe too! Eller me three. Siden mini må være med![]()
Nei. Det er ikke lenge. Ei uke ferie og ei uke jobbDet er ikke lenge til
Får håpe hun er i good moodGleder meg til å hilse på mini også
Siden det er på Moa - kanskje Sara vil være med og?Gleder meg til å hilse på mini også
Skulle ønske jeg kunne være medSiden det er på Moa - kanskje Sara vil være med og?