Så kjeeedelig!!Hun er dessverre det![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så kjeeedelig!!Hun er dessverre det![]()
Har du sagt hva han skal hete? Har ikke fått med meg...
Eldste min hadde navn lenge før han ble til, og det var helt greit. Yngste fikk navn etter loddtrekning tre måneder gammel og jeg er ennå ikke fortrolig med det![]()
Fytti, du er heldig48 t tror jeg![]()
Fort gjort egentligGodt å høre det ikke bare er oss som havnet i den situasjonen..
Jepp.Spennende å planlegge barneromer det til eldstemann?
Jo takk, en 4 åring er ikke så verst det heller
Må bæsje! Må bæsje en gang til!
Brødskiver med servelat fortært på 40 minutter... Må ha iPad i senga! Nei, det går ikke! Dummeste mamma!
Hyyyyl, vil ikke legge meg!! Nei, mamma skal gjøre det...
Trenger ikke pusse tenna, gjorde det igår! Dumme mamma!
Vil ikke ha dyne! Jo forresten, trenger dyne! Nei, varmt med dyne! Dyna er krøllete! For mørkt på rommet! Nei, for mye lys i nattlampa!![]()
Er ikke de ganske gode![]()
Hoho...da sender jeg regninga til deg?!Joda privatfly
Hihi...stakkars mannenOps, der hadde jeg klart å drikke opp al teen mannen hadde laget til OSS...
Kanskje jeg skal gå ut og lage mer
Mannen har en ren, tom kopp
Har ikke smakt på de da, men det var jo SÅ enkelt og de hvertfall SER smashing ut![]()
Ikke verst å klare å quote seg selvStrålende innsats![]()
Syns de er utrolig stilige der det flyr rundt og jakter på insekter.Flaggermus kan jeg fint unnvære altså![]()
Effektiv du også
Hva spiste dere?
Bare synd de blir store så fort
Når i desember, frøkna min blir 4 i desemberHerlig alderjeg har en som blir 5 i desember!
Ligner han på storesøster da hun var baby?Ja det er ganske greit kjenner jegOg hvertfall når man har noe så vakkert å se på❤
Fin blir den nok ikke.
Skal være sånn!Veldig...
Hun er veldig høyt og lavt nå om dagen
Har gjort det nåHihi...stakkars mannen
Lag litt mer du!
Bare vær forsiktig med det...Ikke verst å klare å quote seg selv![]()