Hva ble det til?Lurer på om jeg skal gå meg en tur eller sove.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva ble det til?Lurer på om jeg skal gå meg en tur eller sove.
Det ble jegBle du ferdig da!?![]()
Takk for detKondolerer så mye![]()
Vi bør vel se på det rommet som skal bli barnerom og legge en slagplan. Ettet ser jeg har vannet blomster hos min bror.Flinke dere er
Blir sofakos i kveld da?
Hadde mye å gjøre så da må man være effektivOj du har fått gjort mye i dag! Effektiv er du![]()
Så flink du har værtGod kveld. Hva skjer?
I dag har jeg bakt 40 hamburger brød, sjokoladekake, suksess terte og pavlova.
Eldste har bursdag i morgen![]()
5 årSå koselig, hvor gammel bli hen?
Har ikke smakt på de da, men det var jo SÅ enkelt og de hvertfall SER smashing utSpenstig! Du har jammen stått på.Kjente jeg ble inspirert av deg tidligere, så lurte på å bake hamburgerbrød jeg også. Fikk ikke tid da, så kanskje ikveld.
![]()
Har du link til oppskrift?Har ikke smakt på de da, men det var jo SÅ enkelt og de hvertfall SER smashing ut![]()
Hørtes veldig artig utNå har vi kommet hjem fra skogen. Fikk snikret ferdig gulvet, så håper å få opp reisverket på hytta i morgen. Kjekt når en ser at hytta begynner å ta form. Ungene koste seg de også.
Spennende med nytt reisemålHehehe ja den fant vi og den svidde oss beggeIkke jeg heller, men vi får utforske litt i kveld
![]()
Jeg kommerSå flink du har hvert da! Du kan godt komme hit en tur når jeg har bursdag![]()
Her sitter/ligger vi i senga på barsel, jeg med mobilen og lillebror på mage/bryst og sover søttstille og rolig her egentlig
![]()
Overrasket selv ogsåJøss, flink du er da![]()
Sola som på himmelen i SydenSola som uttafor Stavanger?
Makan, hvor mange timer i døgnet har du?Revet skur
Ryddet opp alt som lå der
Vært og sett på hagemøbler
Vært og kikket på data
Kjøpt sene til lille klipperen
Vært på en annen butikk og kjøpt sener til den store klipperen
Vært og sett på tv til kb
Bestilt tv på nett
Raskt til meg to kaffeserviser fra rydding her i huset
Ringt nevø og invitert han på middag...
Lest bok
Betalt regninger
Solet meg
Har du sagt hva han skal hete? Har ikke fått med meg...Hehe, håper vår lille ser ut som det han skal hete når han kommer ut![]()
![]()
Enig, store nok til å klare mye selv, nysgjerrige på alt ukjent OG små nok til å ville kose litt med mamma innimellom allikevelDet er en veldig fin alder
Gleder meg til frøkna kommer dit
Trines matblogg. Syns hun har veldig mye fine oppskrifterHar du link til oppskrift?
Og mer eller mindre ferdig med trassalderenEnig, store nok til å klare mye selv, nysgjerrige på alt ukjent OG små nok til å ville kose litt med mamma innimellom allikevel![]()
Takk.Trines matblogg. Syns hun har veldig mye fine oppskrifter
http://trinesmatblogg.no/2014/04/02/halvgrove-hamburgerbrod/