Så koselig, hvor gammel bli hen?God kveld. Hva skjer?
I dag har jeg bakt 40 hamburger brød, sjokoladekake, suksess terte og pavlova.
Eldste har bursdag i morgen![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så koselig, hvor gammel bli hen?God kveld. Hva skjer?
God kveld. Hva skjer?
Drit i hva de mener.
Ser han ut som en Theodor så er det det..
Husker den gang vi fikk frøkna vår, hun skulle hete Vilje..
Problemet var bare at når hun kom ut så hun slettes ikke ut som en Vilje i det hele tatt![]()
Så ergelig daÅhh.. Klarte si feil av ukene til gynekologen (merkelig mann forøvrig), så skulle tatt hormonprøve nå på lørdag, ikke neste lørdag.. Det betyr at jeg må vente til 22. august for å treffe riktig dato![]()
Gratulerer så masse![]()
Kos dere masse![]()
Ble du ferdig da!?Jaaa jeg vet det
Flinke dere erNå tar han sin dusj ettet at gresset er klippet, mens jeg legger meg på senga for en hvil.
Utmerket fordeling
Jeg har vasket klær, laget middag og handlet, han har klippet det altfor lange gresset i den ganske store hagen og delvis holdt øye med ungene som etterhvert stakk inn til naboen.
Husker jeg så henne når jeg kom opp til hun og mannen og fikk se henne for første gang et par timer etter hun kom, så på henne, så på mannen. "Kjære, hun her ligner da ikke på en Vilje, dette er da en Liv".Hehe nei da blir det værre, kan jo ikke kalle de noe de ikke er!
God kveld. Hva skjer?
God kveld. Hva skjer?
Husker den gang vi fikk frøkna vår, hun skulle hete Vilje..
Problemet var bare at når hun kom ut så hun slettes ikke ut som en Vilje i det hele tatt![]()
Opplevde det ikke med guttene, de ble hetende det de skulleHehe, håper vår lille ser ut som det han skal hete når han kommer ut![]()
![]()
Hva slags ferdigmiddag?Høres digg ut med grilling!
Her ble det en kjip ferdigmiddag fra Toro![]()
Fin blir den nok ikke.Åja.Det blir vel en fin dag?
Bare å slappe av og nyte babyJa er fint navndet er en fordel at man er enig om navna til barna ja Haha
Takk, vi koser oss masse og nå som han sover litt igjen ligger jeg å strekker ut kroppen litt mens jeg surrer med mobilen
![]()
Opplevde det ikke med guttene, de ble hetende det de skulle
Er ikke de ganske godeSånn Tandoori som bare slenges i mikroen![]()
HjelpesHehe jo egentlig. Sovna ikke ordentlig før klokka var 3 i natt...
Effektiv du ogsåHar ryddet, støvsuget og tørket litt støv. Nå lager jeg middag![]()