Hørtes veldig godt utBle kyllingfilet, sommerkoteletter, hamburger, pølser, potetsalat, vanlig salat, poteter, foccacia, aioli![]()
Vi grillet pølser i dag vi
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hørtes veldig godt utBle kyllingfilet, sommerkoteletter, hamburger, pølser, potetsalat, vanlig salat, poteter, foccacia, aioli![]()
Ikke dårlig at den har turt å ha rede sitt så nærme dere da!Her er den rett uten for terrassedøren så om den er oppe, hører jeg de piper inn i stuen og kan sitte i sofaen og se de voksne strever...
Syns det er veldig koselig
Sola som uttafor Stavanger?
Og vi har ikke hatt middag engang, vi :O har spist brødmat.Hørtes veldig godt ut
Vi grillet pølser i dag vi![]()
Skal på skogstur vi + på grava til pappa. 2 år siden han døde i morgrnDeilig, da.Vi må handle inn til dåp.
Snart mat !! Vi griller også i dag
Kondolerer så myeSkal på skogstur vi + på grava til pappa. 2 år siden han døde i morgrn
Gratulerer så masseLillebror kom til verden kl 00.30 i daghan ligger nå å sover etter å ha fått pupp og stell. Og det skal straks jeg gjøre også
![]()
Fått han nå??Gratulerer så mye!
Revet skur
Ryddet opp alt som lå der
Vært og sett på hagemøbler
Vært og kikket på data
Kjøpt sene til lille klipperen
Vært på en annen butikk og kjøpt sener til den store klipperen
Vært og sett på tv til kb
Bestilt tv på nett
Raskt til meg to kaffeserviser fra rydding her i huset
Ringt nevø og invitert han på middag...
Lest bok
Betalt regninger
Solet meg
Ser d ut som en Theodor, så er d en Theodor.
![]()
Skal på skogstur vi + på grava til pappa. 2 år siden han døde i morgrn
Ååååå....
Så mye energi et 3 åring kan klare å trekke ut av deg....
Ja det er helt riktig det, eneste er jo at jeg vet meningen til mange av de jeg kjenner. De var veldig negativ til navnet og jeg ga grei beskjed før han ble født at om det ble Theodor så ville jeg ikke høre disse teite kallenavn demmes![]()
Det hadde vært deilig detTenk så mye deiligere det hadde hvert om vi fikk energien demmes istedet...