Skravletråd Juli.

Storesøster har kosa, holdt og hjulpet til med å skifte. Verdens stolteste storesøster som har gitt han navnet Theodor ;) nå ligger han å sover på meg og så får jeg besøk av storesøster igjen til kvelden :)
Ååh...så herlig navn!!❤️ hadde det på lista mi tre ganger, men mannen var ikke enig:P
Kos deg med baby!:D

Sitter og flirer skikkelig av lille U nå.
Han ligger og koser seg masse i lekegrinden nå.
Over den er det en uro som snurrer rundt med masse forskjellige figurer.
Han ligger helt fascinert og ser på den.
Et av stedene har mannen hengt en at kaninene hans (han virkelig elsker dem).
Hver gang den kommer forbi begynner lille U å vifte med armer og bein og juble :love017
Hihi...så herlig han er❤️

Åhh.. Klarte si feil av ukene til gynekologen (merkelig mann forøvrig), så skulle tatt hormonprøve nå på lørdag, ikke neste lørdag.. Det betyr at jeg må vente til 22. august for å treffe riktig dato :(

Æsj så kjedelig da

Ja, ville gjerne fått svar raskt, men sånn er det bare.. Han stresset meg sånn, så fikk jo ikke muligheten til å dobbeltsjekke datoen med app'n heller. Har heldigvis kontroll ellers på syklusen ;)

Hørtes ut som en prioritering jeg også ville valgt:)
Nå tar han sin dusj ettet at gresset er klippet, mens jeg legger meg på senga for en hvil.

Utmerket fordeling

Jeg har vasket klær, laget middag og handlet, han har klippet det altfor lange gresset i den ganske store hagen og delvis holdt øye med ungene som etterhvert stakk inn til naboen.

Back
Topp