Vite kjønn?

Sunshine1983

Elsker forumet
Er det mange som ikke vil vite kjønn på oul?
Jeg er litt usikker, på en måte vil jeg vente fordi det blir mer spennende og syns det hadde vært gøy å få det som overraskelse...
Men samtidig hadde det vært greit å vite ifht å planlegge og innkjøp. Har jo 2 gutter fra før...

Jeg MÅ vite kjønn :-p jeg forestiller meg liksom at dette også er gutt (har to gutter fra før) og har allerede knyttet meg veldig til den gutten som er i magen Hehe men jeg vêt jo ikke om det er det så må få visshet Hehe :-p

Mannen vil vite kjønn og jeg ikke. Så da ble det sten, saks, papir og han vant :(

Mannen vil vite kjønn og jeg ikke. Så da ble det sten, saks, papir og han vant :(
Ei venninne av meg var i samme situasjon som deg. Men da ble det til at mannen visste, og hun visste ikke. Utrolig at han ikke røpte seg!

Ei venninne av meg var i samme situasjon som deg. Men da ble det til at mannen visste, og hun visste ikke. Utrolig at han ikke røpte seg!
Hvis mannen vet og ikke jeg, tror jeg ikke at noen av oss klarer å holde seg :) Men vi er enige om at jeg bestemmer neste gang ;)

Jeg tror jeg bare MÅ vite jeg altså. Tror ikke jeg har sjans til å vente. Sikkert fordi det er førstefødte og det bare er jenter i familien. Samme for meg hva det blir bare det er velfødt!

Vi har bestemt oss for å ikke vite. Vil gå gjennom et svangerskap og ikke vite, kjenne på spenningen osv. Vet ikke om vi får flere barn, så da går vi i uvisshet til februar :) vi visste forrige gang, det var ganske greit siden det var nummer 1 :)

MÅ vite, men beundrer de som klarer å vente:P
Skulle ønske jeg ikke hadde vært så nysgjerrig for det må være en utrolig følelse å få vite kjønnet på føden:D

Skulle ønske jeg klarte å ikke vite det, spenningen er sikkert fantastisk.men her må vi nok vite det begge to

Vi vil vite, selvom det ikke betyr hva som er inni magen min , bare den er frisk :happy:

Vil ikke vite det. Vi har en av hver fra før og alt av klær/utstyr er tatt vare på.
Gleder meg til spenningen rundt og ikke vite det når fødselen nermer seg.

Hadde vært gøy å ikke vite før den ble født men jeg er for nysgjerrig og utålmodig jeg altsåvil gjerne gjøre klart en del før babyen blir født for vet at jeg ikke får veldig mye tid når den er født. Og vil ikke ha nøytralt....

Jeg vil vite! Og det vil mannen også, så da blir det sånn at vi får vite det hvis de klarer å se det på oul (klarer de det ikke, får vi jo ikke vite).

Og så er jeg spent på hvor mange fingre babyen har. Jeg har fått for meg at den kommer til å ha ti tær og elleve fingre. Og det er jeg mer spent på en kjønn :P

Klarer ikke vente til fødsel, så må vite det på OUL. Ikke at kjønnet har noe å si, men er så kjekt å kunne handle inn i passende farger. Og fødselen kan neppe toppes av å vite kjønn, tror jeg. Stort nok i seg selv

Ser ut som mannen også har lyst å vente. Så da blir det kanskje sånn, men er jo så spent! Så kommer sikkert ikke til å klare å vente når vi sitter på oul :p

Blir nok til det, for nysgjerrig nå :) Har 3 gutter, så hadde vært fint å få 2 jenter :p Men blir selvfølgelig glad for det som kommer:D

Blir nok til det, for nysgjerrig nå :) Har 3 gutter, så hadde vært fint å få 2 jenter :p Men blir selvfølgelig glad for det som kommer:D
Venter du tvillinger? :D

Back
Topp