Sover deres 2 åringer på dagen?

Lykkelig1985

Forelsket i forumet
Juli13-jentene
Hvordan er det med sovingen på dagen til deres 2 åringer. Min sover gjerne 2 timer og noen ganger mer. Men i det siste har jeg vekt han etter 1 time for leggingen på kvelder tar veldig lang tid. Syns ikke det har hjulpet å kortet ned blunden og vurderer å fjerne den helt... Men syns kanskje det er litt tidlig.....
 
Ja han må ha seg en lur på dagtid. Av og til to timer, men da vekker jeg han. En time/halvannen er ofte passe:) av og til styrer han på i senga før han sovner, litt avhengig av når han våkna fra luren. Men han bare prater med seg selv, så tenker ikke det gjør noe:p
 
Her løper han ut av sengen og blir noen turer inn og ut. Byttet til juniorseng for 1 mnd siden da han begynte å klatre over sprinkelsenga.
 
Her løper han ut av sengen og blir noen turer inn og ut. Byttet til juniorseng for 1 mnd siden da han begynte å klatre over sprinkelsenga.
Aah, da blir det verre ja. Min sover enda i sprinkelseng og har aldri prøvd seg på å komme over. Venter en liten til, så kjøpte ny sprinkelseng for å slippe å bytte enda:p
 
Gratulerer, langt på vei? Jeg venter nr 2 selv, men er så tidlig enda, uke 6. Holder pusten til uke 12 her.

Har måttet skiftet seng uansett til mini for han har strekt seg sånn ❤️ får bare håpe han snart legger seg lettere.
 
Her sover toåringen fortsatt på dagen. Alt fra 30 min til 90 min. Får ikke lov til å sove etter Kl 14 og hun legger seg ca Kl 19. Hun sover fortsatt i sprinkelseng og har ikke prøvd å klatre ut, men vi må nok snart tenke på å bytte. Hun har sluttet med bleie på dagen og det er tidsspørsmål før hun slutter på natta. Da er det lurt at hun kan gå på do om hun våkner. Minste frøkna har blitt 7 mnd nå og sover også i sprinkelseng.
 
Gratulerer, langt på vei? Jeg venter nr 2 selv, men er så tidlig enda, uke 6. Holder pusten til uke 12 her.

Har måttet skiftet seng uansett til mini for han har strekt seg sånn ❤️ får bare håpe han snart legger seg lettere.
Takk:) jeg er 24 uker, og syns det går sååå fort!! Hehe. Vært sykemeldt lenge da, men tiden går liksom likevel.
Gratulerer selv, de er skumle de første 12 ukene.
Ja de blir så store dissa barna:eek:
 
Ja hu sover enda dupp. Men det kommer også mye ann på dagen. Er det rolig dag hjemme så er det ikke sikkert hu trenger det. Men hu er flink til å si ifra selv hvis hu trenger det. Hjemme så legger hu seg i sofaen og bare sovner, på campingtur så vil hu gå tur og ber om å sitte i vogna og legges ned.
 
Her sover hun på dagen ennå, 1 time i barnehagen. Men hjemme kan vi droppe det i helgene uten problemer:)
Hun sover fortsatt i sprinkelsengen, fikk lånt en til lillesøster som kom for 6 mnd siden:) hun legger seg mellom 19 og 1930.
 
Vår to-åring sover de dagen hun er i Bhg, men ikke nødvendigvis i helgene eller andre hjemmedager. Skikkelig godtrøtt, men blir bare kjempesur hvis jeg forsøker å legge henne på dagen.

Hun legger jeg for øvrig kvart på syv-syv ;-)
 
Back
Topp