Aner ikke men må finne på noeÅh tung natt i natt og. Og reising idag. Blææææh... Blir godt å komme hjem daHva skal dere andre idag?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Aner ikke men må finne på noeÅh tung natt i natt og. Og reising idag. Blææææh... Blir godt å komme hjem daHva skal dere andre idag?
Juhuu, det er jo gøy! Stod opp halv fem jeg, etter 4 timer usammenhengende søvn.. Har fått sovet to timer etter det da, men føler meg litt fjern
God formiddagGod morgen! Nå går det ikke an å sove mer her... Det er stor måkefest utenfor vinduet. Tror jeg blir gaaaaal![]()
God formiddagGod morgen
Fikk ikke sove før langt på natt
God tur hjemÅh tung natt i natt og. Og reising idag. Blææææh... Blir godt å komme hjem daHva skal dere andre idag?
God "morgen"
Noen som har sett Knerten i dag?
God formiddag
Måkeparty er ikke kult![]()
Håper virkelig detKnerthen er nok på føden, gitt![]()
Håper virkelig det
Skal ikke du følge etter..
Kan noen sparke meg opp av sofaen.
Jeg har fått ungene til å rydde stuen, og mannen til å rydde kjøkkenet.
Ungene leker nå i tredje, mannen oppholder seg i første og lille U sover.
Jeg burde strengt tatt støvsuge og vaske litt nå som de andre har ryddet så fint![]()
Jeg burde strengt tatt støvsuge og vaske litt nå som de andre har ryddet så fint![]()
God dagGod "morgen"
Noen som har sett Knerten i dag?
Haha...så "søtt" daNei, det er jo bare slitsomt. Er tre måkeunger som har falt ned fra taket her, så de vandrer bare rundt blokka. Inatt bodde de visst på dørmatta vår...som er like ved soveromsvinduettypisk...
Er liksom det jeg også håper påGod dag
Jeg har ikke sett henne!
Tipper hun har født![]()