Fort og gæliHehe....ble bare byttet ut![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fort og gæliHehe....ble bare byttet ut![]()
Bra det ikke var verre med mannen din da
Godt det ikke var verre
Ja er igrunn detDet skjønner jegtrist da...
Mmm....høres fantastisk ut som vanligJeg har noen kyllingfileer med blåmuggost under skinnet i en ildfast form, og noen poteter og søtpotet kuttet i strimler på en langpanne med masse krydder og gode oljer
Skal ha en salat til og slikt foccatsia brød (eller hvordan det nå skrives)
Ta ti duHehe! Tar meg en bolle til, gitt![]()
Å så spennende.Takk og lov for at frøkna har en fantastisk farmor! For vannet mitt gikk i ettermiddag så hun var så snill og hentet frøkna. Så nå ligger jeg på sofaen å sløver etter å ha hvert på føden og fått litt "kjeft" fordi det tok litt tid før jeg kom inn. Og så var det bare så vidt jeg fikk rjeise hjem for det fikk man bare lov til om man hadde hatt et svangerskap uten noen problemer. Og jeg hadde uvi for 1 mnd siden så jeg oppfylte egentlig ikke kravene...
Snille farmorTakk og lov for at frøkna har en fantastisk farmor! For vannet mitt gikk i ettermiddag så hun var så snill og hentet frøkna. Så nå ligger jeg på sofaen å sløver etter å ha hvert på føden og fått litt "kjeft" fordi det tok litt tid før jeg kom inn. Og så var det bare så vidt jeg fikk reise hjem for det fikk man bare lov til om man hadde hatt et svangerskap uten noen problemer. Og jeg hadde uvi for 1 mnd siden så jeg oppfylte egentlig ikke kravene...
Hehe...det er nydeligSitter å ammer mini i senga. Alle har badet og nytt sengetøy på alle senger. Syns det er så digg, så mulig jeg ikke gidder gå ut til gubben igjen![]()
Må gå i trapper da
Ville du hjem?Takk og lov for at frøkna har en fantastisk farmor! For vannet mitt gikk i ettermiddag så hun var så snill og hentet frøkna. Så nå ligger jeg på sofaen å sløver etter å ha hvert på føden og fått litt "kjeft" fordi det tok litt tid før jeg kom inn. Og så var det bare så vidt jeg fikk reise hjem for det fikk man bare lov til om man hadde hatt et svangerskap uten noen problemer. Og jeg hadde uvi for 1 mnd siden så jeg oppfylte egentlig ikke kravene...
Gå på obs å handle daHar prøvd det og..men får så jækla vondt i lysken da![]()
Haha...var det der du var?Var her forrige uke også![]()
Å så spennende.
Bra dere koser dereFort og gælifornøyd med det da
Snille farmor
Blir spennende nå da. Tvitvi![]()
Ble åtte ting igjen på lista. Tok en runde uten gubben til slutt men minste i bære selen og han begynte å hylskrike, så jeg ble litt små svett![]()
Det var detHaha...var det der du var?
Klarer ikke holde styr på deg sånn som du svinser rundt![]()
Ååå!!!Takk og lov for at frøkna har en fantastisk farmor! For vannet mitt gikk i ettermiddag så hun var så snill og hentet frøkna. Så nå ligger jeg på sofaen å sløver etter å ha hvert på føden og fått litt "kjeft" fordi det tok litt tid før jeg kom inn. Og så var det bare så vidt jeg fikk reise hjem for det fikk man bare lov til om man hadde hatt et svangerskap uten noen problemer. Og jeg hadde uvi for 1 mnd siden så jeg oppfylte egentlig ikke kravene...