Skravletråd Juli.

God morgen! Jeg har bursdag og eneste ønsket var å få sove lenge... Mini våknet halv seks men fikk ammet han i søvn, men fikk ikke sove selv. Halv åtte ropte eldste på meg, når jeg gikk til han fikk jeg beskjed om at han skulle bare si at jeg kunne legge meg igjen:o
Når jeg jeg gikk fra han igjen ropte han at siden jeg først var oppe kunne jeg jo leke med han;)
Så fikk jeg alle bamsene og en haug av bøkene hans i bursdags gave:)
God morgen og gratulerer så mye med dagen:D:D:D

God formiddag. :) Idag er oppholdet på mammas hytte over og vi reiser hjem etter middag. Pappaen er kommet hjem, så vesla gleder seg. :)

God morgen.

Ungene har akkurat stått opp for å vekke sin tante, så jeg regner med å ligge her en times tid.

Planer for i dag er ikke så mange, en playdate med ei barndommsvenninne av mannen som har tvillinger sånn uten at jeg husker, tror de er året yngre enn vår sønn.

Ellers egentlig ingen planer.

I morgen skal vi til svigerfar en tur igjen og si adjø, på søndag kjører vi hjem, inkl en stopp hos mannens eldste søster.

Høres jo ut som det er nok som skjer hos dere da :)

Jeg kunne ikke tenkt meg blokk. Men ser at det kunne vært praktisk om jeg var alene med ungene. Jeg klarer å klippe gress og måke snø, den er grei, men et helt hus et stort å ha ansvar for alene.

Men med vår livssituasjon trives jeg veldig godt.

Ja jeg klarer å måke og klippe plen, men å skulle ta ansvar for alt av ting og tang i et hus når jeg er alene med 2 barn, det er ikke aktuelt engang. Syntes det er nok med klipping av plen og snømåking da egentlig Hehe

Men for all del ser den at det hadde hvert fantastisk med eget hus og egen hage om man har muligheten :)

Back
Topp