Er alltid innom den![]()
Må begynne med d jeg og!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er alltid innom den![]()
Absolutt! Spent på hva hun velger som antrekk første skoledag da.
Ja slike ting er ganske spennendehar helt glemt at vi må ut å handle klær til skole start snart for hu reiser jo til faren i starten av august
![]()
Har ikke jeg hørt om heller :-oHar du ikke hørt om det?? Åååh, det er fantastisk!
Greit å få d gjort før hun drar ka
Hvilken klasse starter din i?
Samme som min eldste detHu skal opp i 3 klasse :O min lille jente er vist ikke så liten lenger skjønner jeg!
Samme som min eldste det![]()
De er 8 år, 3,5 år og 4 månederSyntes tia har gått så fort, spesielt etter hu starta på skolen. Hva er aldersforskjellen på dine?
De er 8 år, 3,5 år og 4 måneder
Har det vet du..Oki har en mellom der jeg får mine du da![]()
Hu skal opp i 3 klasse :O min lille jente er vist ikke så liten lenger skjønner jeg!
I forhold til mange andre her inne....jooooPffft, du er da ikke SÅ gammel![]()
Hørtes koselig utTakk :-D
Ja jeg får komme innom deg i morra kveld ;-)
Da krysser vi fingre for at du sliter lillegutt uuutNå er jeg gjennomvåt av svette herhar hvert på senteret en tur og handlet litt bær til kveldskos
og så fikk jeg endelig sendt brevet til arbeidsgiver som de etterlyste for noen uker siden
jammen ikke bare bare å huske å sende post når man driver å reiser på markeder liksom Haha men det er jo bare oppoverbakke fra senteret og hjem så selv om det ikke er langt kjente jeg det godt
![]()
Åh, så gøy da! Nei, de "små" barna våre er ikke små lenge altså.
Da krysser vi fingre for at du sliter lillegutt uuut![]()
I forhold til mange andre her inne....joooo![]()
Nei, tror jeg må GoogleHar du ikke hørt om det?? Åååh, det er fantastisk!
Nei de vokser så fort! Men for all del det er artig med skolebarn![]()