Skravletråd Juli.

Må ringe idag og få time til imorgen...

Hvor mange dager er du over termin nå? Her har de satt opp onsdag, selvfølgelig den ene dagen jeg skulle treffe ei venninne for det er den eneste dagen hu har fri :P snakk om flaks a gitt haha :P

Ja det er det, men får satse på at vi kan treffes etter kontrollen :)
Det burde jeg jo klart å tenke ut selv siden du hadde termin 2 dager før meg :P haha

Hoho, ja sant :p
Skal ringe dem nå jeg :o skummelt... Hadde vært lettere om jordmor bare fiksa det på mandag, men her må man ringe selv..

Hei alle sammen! Får ikke skravla mye idag, men håper å få tid til litt i kveld. Skal på handletur og besøk og sånn.og kose meg med familien♥ Hva er deres planer?
Hallo:D
Jeg har fått trenet og nå soler jeg meg på verandaen mens barna plasker i basseng:D
Mannen har beiset to av verandaene:)

Det er bare å ringe. Asap :)

Merkelig at man må ringe selv forresten. Eller, altså, logisk sånnsett siden den fødende vet dagen før at "jeg har ikke født enda", mens timen jm bestiller på siste ordinøre kontroll gjerne blir unødvendig da de fleste føder før den kommer.

Bare ikke vært borti den løsningen før.

Hoho, ja sant :p
Skal ringe dem nå jeg :o skummelt... Hadde vært lettere om jordmor bare fiksa det på mandag, men her må man ringe selv..

Jeg fikk først beskjed om at jeg skulle ringe og fikse det, så sa legen at de skulle ordne det til mandag men så hadde han vist sendt henvisning når jeg hadde gått etter timen :P

Blir greit når timen er over og man forhåpentligvis blir litt klokere da :)

Back
Topp