Hvor synes du de selger de fineste barneklærne?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Camilla
  • Opprettet Opprettet
De fleste har vell litt fint hver :)

Liker kappahl veldig godt. Men de fineste syntes jeg de har på knerten og Karoline.

synes name it sine er finest.. Men er altid noen kjempe fine i de fleste butikker :)

Lindex og kappahl.

Hater name IT. Fordi klærne er SÅ trange /rar passform.

Lindex og kappahl.

Hater name IT. Fordi klærne er SÅ trange /rar passform.
Har aldri hatt noe problem med klærne til nameit. Har passet fint på alle tre guttene mine. Men vet at det er ganske mange som har problem med de.

Har aldri hatt noe problem med klærne til nameit. Har passet fint på alle tre guttene mine. Men vet at det er ganske mange som har problem med de.
Passer perfekt til mi lange og tynne. Vet de med litt kortere og bredere babyer har litt problem med de

Passer perfekt til mi lange og tynne. Vet de med litt kortere og bredere babyer har litt problem med de
Min eldste var stor med masse valker og merket ingenting til det. Flemming bruker klærne etter han. De er 4 år og brukt av to unger før han.2 men like fine. Syns det er rart hvordan man kan ha så forskjellige opplevelser når det kommer til klær.

Liker og godt name-it, men har en ganske tynn baby så er perfekt med smal passform :)
Ellers synes jeg Nøstebarn har mye fint og deilig hvis jeg trenger ullklær :)

Elsker newbieklærnes utseende men fy så upraktiske da! Hehe.

Handler stort sett på Kappahl (newbie), hm og polarn o pyret. Synes også de har masse fint på babyshop, litt dyrere der da men gøy en gang i blant :)

Back
Topp