Jøss, så artigJeg hadde termin denne dagen for fem år siden![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jøss, så artigJeg hadde termin denne dagen for fem år siden![]()
da satser vi på at den er ganske korrekt, tenker jeg.Ser ut som hukommelsen din stemmer overens med min ihvertfall![]()
Syns d er så vittig at d faktisk fins jeg! Trodde sånne treff bare var på film![]()
Helt enig! Men det er fælt hvor mange som tror potetene vokser i hyllene på Rimi altså..... Min ene tantunge fra "byen" ble helt forferdet første gang han var her og tok opp poteter.....
Hehe ja mange som trur det, men det er mange treff rundt om i landet og i flere andre land. NRK holder på å lage en dokumentar om det å drive med viking som skal sendes til vinteren trur jeg det var. Og det blir spennende å se om det da kommer frem hvor stort vikingmiljøet faktisk er![]()
Veldig artig for barna å være med jaDet er bare å prøve det
Jeg begynte mest fordi jeg ville ungene skulle se hvor ting kommer fra. Jeg ville de skulle vite t tomter ikke kommer fra butikken, de vokser på planter. Eldstemann elsket å komme hjem fra bhg og ta fatt på sommerjobben sin, han var vanner. Begge liker å hjelpe meg å så og vanne nå, og de ser på plantene og gleder seg til røde tomater. Og agurk, og paprika. Chili vil de uansett ikke ha, da. Men de liker jordbærene ekstra godt![]()
Haha...så mannlig av hamHan dro på shopping![]()
Siden du kjenner noe krysser vi fingra for det går fort. Med min første måtte jeg gjennom åtte tabletter, de tok vannet, rier på pose alt, lå der en hel arbeidsuke, men kjente ingen ting...Blir spennende å se da, siden de sa det brått kan gå 4 døgn fra de setter igang og![]()
Ja det var skikkelig kjipt. Kan jo ikkd kjøpe nye sånn hver gangIngen anelse, men fy så kjedelig![]()
Hehe...sove kan du nok glemme nåJoda, men vanskeligst å sove gjennom smertene![]()
Aha! Da må jeg følge med og se om jeg får sett d![]()
Altfor tidlig etter min smakJøsses!det var tidlig det
![]()
Haha, ja ok.. Da skjønner jegVi etterlyser dem stadig vekk![]()
Et par rolige timer så er vi sikre på at de føder![]()
Skulle ønske jeg hadde født fem uker før. Så hadde han sluppet bursdag midt i ferien når alle er borteJøss, så artig![]()
Veldig artig for barna å være med ja
Tenkte de kunne få dyrke sine egne ting som de passet på selv![]()
Er ikke de svindyre da???Ja det var skikkelig kjipt. Kan jo ikkd kjøpe nye sånn hver gang![]()
Kjenner du noe enda da?
Kjenner det greit nå ja, og verre skal det sikkert bliKrysser fingra for at det starter raskt nå, så du slipper å gå gjennom alle tabletter og alt![]()
Noen tar det vel for gitt at noen andre lærer de det.....Fatter ikke hvordan det er mulig jeg. Jeg mener... ok, selv om man ikke dyrer så mye som en plastplante fra ikea hjemme, så må man da klare å FORTELLE ungen hvordan verden henger sammen?
Altfor tidlig etter min smak
Men ut måtte han..
Sant det...litt kjip tid å ha bursdag påSkulle ønske jeg hadde født fem uker før. Så hadde han sluppet bursdag midt i ferien når alle er borte![]()