JeppSpennende å følge med på utviklingen. De gjør det
![]()
Min er straks fire måneder han
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
JeppSpennende å følge med på utviklingen. De gjør det
![]()
Oj! Det er sikkert en fin tid daMin er straks fire måneder han![]()
Så deiligVæret er mye det sammehar ingen planer idag
![]()
Da var jeg ferdig på kontroll og jordmor syntes det var litt liten tilvekst siden sist så hun ringte og maste på sykehuset
Kontroll i morgen tidlig kl 0900![]()
Veldig spennendeAllerede i morgen. Spennende![]()
Mi var på 4mnd kontroll i går
Det er braVeldig spennendejordmor pusha litt på dem
hihi
Oj! Det er sikkert en fin tid daSkal bli spennende å følge med på mini. Blir gøy når han blir så stor
![]()
Det beste det jaJa, jeg elsker å ikke ha planer![]()
Det beste det ja![]()
Det er spennende å følge med på utviklingen til de små. Hvordan gikk det? Alt vel?Mi var på 4mnd kontroll i går![]()
Helt sant. Men her er det litt uforutsigbart enda (han veier fortsatt litt lite, så må følge ekstra med). Den er det, hvert fall når de er rolige og fornøydeJa, det er litt greit når det blir mer forutsigbart.Men nyfødtperioden er magisk, syns jeg. Ingen nyfødt lenger nå.
Helt sant. Men her er det litt uforutsigbart enda (han veier fortsatt litt lite, så må følge ekstra med). Den er det, hvert fall når de er rolige og fornøyde![]()
Ammer ja, men har begynt med litt mme for å være sikker på at han blir god og mettAmmer du?
Det med vekten ordner seg sikker til slutt
Ja, det kommer vel litt an på.men det skal jo være litt travelt også
![]()
Alt vel. Blitt lang, 67cmDet er spennende å følge med på utviklingen til de små. Hvordan gikk det? Alt vel?
Så bra! Ingenting er så bra som detAlt vel. Blitt lang, 67cm![]()
Lykke til hos jordmor idagSov lenge i dag (1030), men var nok fordi jeg lå våken et par timer på morgenkvisten og brukte lang tid på å sovne i går kveld fordi jeg lå og kjente etter murringerhaha
Snart tid for kontroll hos jordmor nå, så blir spennende å se hva som skjer![]()
Takk for det, barna er utslittRegn her i dag og, så bra jeg fikk ferdig verandaen i går
Kos dere på lekelandjeg skal til siste jordmorkontroll
![]()