Hjelp?! Jeg går meg vill i strikkeverden - noen som har fine hentesett å legge ut bilde av ?
er jo så mange som er flinke til å strikke for tiden (noe jeg IKKE er)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gleder meg til å finne ut kjønn slik at jeg også kan begynne å se på hente sett!!!Hjelp?! Jeg går meg vill i strikkeverden - noen som har fine hentesett å legge ut bilde av ?er jo så mange som er flinke til å strikke for tiden (noe jeg IKKE er)
Her er et mamma har strikket til jenta vårVis vedlegget 127063
Gleder meg til å finne ut kjønn slik at jeg også kan begynne å se på hente sett!!!Men synes det er så mye mer fint til jente enn til gutt!...
Hentesett finnes kjempefine til gutter også. Det er værre med vanlige klær synes jegGleder meg til å finne ut kjønn slik at jeg også kan begynne å se på hente sett!!!Men synes det er så mye mer fint til jente enn til gutt!...
Hadde samme til jenta vår, bare lilla bukse og sokker, og hvit bukseHer er et mamma har strikket til jenta vårVis vedlegget 127063
Her er et mamma har strikket til jenta vårVis vedlegget 127063
Denne er jeg helt enig i. Fordelen er at det blir billigere å ha gutt, for det er mindre dilldall å kjøpe. Makan til triste greier det finnes til gutter.Hentesett finnes kjempefine til gutter også. Det er værre med vanlige klær synes jeg
Denne er jeg helt enig i. Fordelen er at det blir billigere å ha gutt, for det er mindre dilldall å kjøpe. Makan til triste greier det finnes til gutter.
Kommer an på hva man kjøper og hvor. Vi har brukt mye penger på lekre merkekjoler med tilbehør til frøkna. Men klart, hm og kappahl er billig på pyntetøy, hvis man handler det der. Dress til gutt koster vel det samme som en penkjole til jente? Kommer an på alderen og sikkert. Men ting blir vel justert når det blir to. Er ikke bare å kjøpe det man vil når pengene skal delesHos oss har det vært slik at gutten har vært dyrere enn begge søstrene til sammen. Det fine tøyet har gjerne vært dyrt (me mini for eksempel), han vokser ut av dressene sine (til pynting) raskt (og de er veldig mye dyrere enn hva en liten kjole koster. Og han bruker utstyr som en pøbel på pøbeljuice. Sist sommer klarte han å ødelegge to sykler...
Så jeg ville ikke vært for sikker på at det blir billigere i grunnen...
Vis vedlegget 127055
Jakke og lue
Så er det denne som egentlig skulle passe nyfødt men ble for stor:
Vis vedlegget 127056
Vis vedlegget 127057
Vis vedlegget 127058
Nydelig farge!Her er et mamma har strikket til jenta vårVis vedlegget 127063
Prøver igjen:
Dette er hentesettet som egebtlig skulle passe nyfødt:
Vis vedlegget 127102
Vis vedlegget 127103
Vis vedlegget 127105
Denne lua og jakken måtte strikkes fordi det andre ble for stort.
Vis vedlegget 127107
Takkså fantastisk fine klær! Og så nydelig unge!![]()
Nydelig sett! Du vet ikke hvilket hefte oppskriften er hentet fra, evt kan spørre din mamma? For det var så nydelig at jeg vil ha et sliktHer er et mamma har strikket til jenta vårVis vedlegget 127063