Vil ikke tenke på detFin alder på ungene dineHehe kan forstå det. De er jo så søte når de er så små
Snart er de 18 og klare for å kjøre bil og flytte hjemmefra. Helt utrolig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vil ikke tenke på detFin alder på ungene dineHehe kan forstå det. De er jo så søte når de er så små
Snart er de 18 og klare for å kjøre bil og flytte hjemmefra. Helt utrolig.
Ja her har sommeren kommetHøres godt ut! Jeg antar at der du bor er det ordentlig sommer nå?
Hun er så treg. .Hva skjer?![]()
Deilig da! Misunnelig!Vi er på Omreikke bil her heller, så måtte velge nærmeste Strand i gåavstand
![]()
Eldste synes det var kjedelig for vannet var kaldtDeilig da! Misunnelig!
God ettermiddagGod ettermiddag.sov lenge jeg... Våknet kvart over elleve og da sov treåringen med meg.
hun hadde visst tatt seg en lur...
Lykke til hos jordmor![]()
Ææææææ. Har ikke mer enn vendt meg til å ha ett spebarn i hus. Før Vesla kommer å informerer stolt om at hun har en løs tann!!! Ææææææ hun blir alt for fort stor!!!!
God ettermiddag
Deilig med litt ekstra søvn på dere begge!
Lykke tilgleder meg til oppdatering.
Kanskje du blir strippet? Om du vil...hehe
Ingen tegn som hun så heller?Takkaralt stod bra til med mini, han trives visst bare litt for godt inni der..
![]()
Hehe...ikje lett å komme seg i seng, neiJa, var deilighar ikke vett til å legge meg om kvelden, hehe.
Ingen tegn som hun så heller?![]()
Det er nesten litt dårlig gjort. Hehe. Syntes ærlig talt at sommeren kan komme til Nordmøre snartJa her har sommeren kommet![]()
Skjønner deg godt. Tror det er lurt å nye småbarnstiden mens man kan. Det er jo så mye fint å oppleve sammen med de småVil ikke tenke på det![]()
Så rart, de pleier jo å sjekke litt når man er på overtid?!Hu sjekka ikke. Hadde bare vanlig kontrollsyns bare det var like greit jeg, hu var litt sær hu her
Jordmora mi har ferie![]()
Synes igrunn hele Norge snart fortjener sol og varmeDet er nesten litt dårlig gjort. Hehe. Syntes ærlig talt at sommeren kan komme til Nordmøre snart![]()
Hehe...ikje lett å komme seg i seng, nei![]()
Helt enig. Men det blir vel. Kan tenke meg at august/september blir skikkelig fin tidSynes igrunn hele Norge snart fortjener sol og varme![]()