Me&mini
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Himmelbarn
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Novemberlykke 2016
Desemberskatter 2016
*Aprilbaby 2018*
Nå skal jeg ut å beise verandagulvet et siste strøkHva gjør folk?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nå skal jeg ut å beise verandagulvet et siste strøkHva gjør folk?![]()
Sitter og håper det værste regnet gir seg snartHva gjør folk?![]()
Veldig smartDet gjør den ikke, men den kommer til å gjøre det i kveldhehe
Uff da, håper ikke du blir detGode gud! Blir sprø av mamma snart
Hva skal du da?Det håper inderlig jeg også ellers blir jeg vår og kald.
Har heldigvis regntrekket til vognen med
KoseligUte og triller. Du da?![]()
Så ålrightNå skal jeg ut å beise verandagulvet et siste strøk![]()
Får håpe det gir seg snart daSitter og håper det værste regnet gir seg snart
Så ålrightgreit å få gjort det når det er vær til å få det gjort. Vanskelig å gjøre sånt når det er regn hvert fall.
Høres bra utDeilig å få det gjort ja. Håper på å kunne bruke den til helga igjen![]()
De vokser fort! Har ikke hatt spedbarn i hus i mer enn 6 uker, men det føles mye lenger og jeg syntes han har blitt så stor allerede!Ææææææ. Har ikke mer enn vendt meg til å ha ett spebarn i hus. Før Vesla kommer å informerer stolt om at hun har en løs tann!!! Ææææææ hun blir alt for fort stor!!!!
Ligger på stranda med de to eldste barnaHva gjør folk?![]()
Weee, så artigÆæææææ. Har ikke mer enn vendt meg til å ha ett spebarn i hus. Før Vesla kommer å informerer stolt om at hun har en løs tann!!! Ææææææ hun blir alt for fort stor!!!!
Han min er bare 3 uker. Men vesla er jo snart 5! Kjente at jeg ikke var klar for løse tenner nåDe vokser fort! Har ikke hatt spedbarn i hus i mer enn 6 uker, men det føles mye lenger og jeg syntes han har blitt så stor allerede!
Weee, så artig![]()
Skremmende synes nå jeg da!! Hvor befinner du deg i dag da? Har så lyst ut på Omlid i dag men har ikke bilTitter innom fra strandanydelig!
Høres godt ut! Jeg antar at der du bor er det ordentlig sommer nå?Ligger på stranda med de to eldste barna![]()
Vi er på OmreSkremmende synes nå jeg da!! Hvor befinner du deg i dag da? Har så lyst ut på Omlid i dag men har ikke bil![]()
Fin alder på ungene dineHan min er bare 3 uker. Men vesla er jo snart 5! Kjente at jeg ikke var klar for løse tenner nå![]()