Skravletråd Juli.

Er jo ikke noe stress, men det var 2 dager i juli jeg ville unngå pga dette:p hehe
4. Juli er passert, så den er jo grei:)

Men h*n kommer når h*n kommer uansett og er absolutt velkommen:D

Jaja, h"n får komme på onsdag, da. :P Om h"n bestemmer det slik, da. ;)

Så frustrerende... Sender deg en klem. <3
Har du satt deg skikkelig ned med han og snakket om det, eller blir det bare sånn "kjefting" innimellom?

Om det hjelper burde jeg tatt en prat med min mann også...
Litt begge deler. Ofte oppgitt kjefting :/ han sier han skjønner... Men det skjer ingenting

Jepp :/

Hva er det du burde tatt opp med din du da?

Litt som med din. :P Prioritere OSS - familien hans. Leke litt med datteren sin istedenfor å glane på tvn. Av og til får jeg veldig lyst til å kaste ut fjernsynet...
Er dessverre ikke så svart/hvitt, da. Han er jo veldig opptatt om dagene fordi han bygger garasje og fikser på huset vårt samt at han jobber i Nordsjøen, men når han ikke gjør det syns jeg han kunne være mer med barna sine. Jeg føler vi alltid er nr to på lista over prioriteringer. Hus og garasje springer ikke avgårde akkurat.

Uff. Han er sliten og jeg er sliten.

Litt som med din. :P Prioritere OSS - familien hans. Leke litt med datteren sin istedenfor å glane på tvn. Av og til får jeg veldig lyst til å kaste ut fjernsynet...
Er dessverre ikke så svart/hvitt, da. Han er jo veldig opptatt om dagene fordi han bygger garasje og fikser på huset vårt samt at han jobber i Nordsjøen, men når han ikke gjør det syns jeg han kunne være mer med barna sine. Jeg føler vi alltid er nr to på lista over prioriteringer. Hus og garasje springer ikke avgårde akkurat.

Uff. Han er sliten og jeg er sliten.
Samme her. Jeg er sliten og han er sliten. Bare baller på seg

Samme her. Jeg er sliten og han er sliten. Bare baller på seg

Ja, og så får jeg "kjeft" om stua eller kjøkkenet er rotete når han kommer hjem fra jobb, men når han er hjemme kan kjøkkenet godt være bomba i to dager før JEG tilslutt rydder.

Ja, det gjør det... Satser på at det bedrer seg etterhvert som babyene våre blir større.

Ja, og så får jeg "kjeft" om stua eller kjøkkenet er rotete når han kommer hjem fra jobb, men når han er hjemme kan kjøkkenet godt være bomba i to dager før JEG tilslutt rydder.

Ja, det gjør det... Satser på at det bedrer seg etterhvert som babyene våre blir større.
Han bryr seg ikke om her er rotete heldigvis. Såg bombet it når han kom hjem sist.

Er liksom ikke babyens "feil" heller. Det har bare gjort meg mer oppmerksom på hvordan han er

Han bryr seg ikke om her er rotete heldigvis. Såg bombet it når han kom hjem sist.

Er liksom ikke babyens "feil" heller. Det har bare gjort meg mer oppmerksom på hvordan han er

Ja, kanskje det...
Tror vi er nødt til å ta en skikkelig prat med mannfolka våre. :P Det ødelegger jo babyperioden litt.

Back
Topp