Skravletråd Juli.

Da var det natta her og.
Sov godt og drøm søtt alle:D

Savner mannen min jeg!
Savner min jeg og. Selv om han er pã stuen og jeg har lagt meg.
Etter han byttet fra kontorjobb til rotasjonsjobb (4uker på/4av) så lever vi ulike liv. Legger oss ikke samtidig (han sitter oppe å gamer ps4), vi står ikke opp samtidig, han spiller og mye ps4 på dagtid. Hjelper ikke til hjemme. Trykker på mobilen konstant. Må minne han på å leke/kose med mini. Kjefte for å få han til å legge bort tlf. Kosestunder osv blir det lite av, sånn ligge i armkroken og se tv osv

Jeg savner hvordan ting var. Jeg er ensom selv om jeg ikke er alene.

Uff sytesyte. Dårlig dag bare. Ikke alle er like dårlige. Bare for lite av de bra.. De jeg savner.

Ting er jo ikke ille. Har det jo bra sånn sett. Bare litt syting for at jeg savner mannen jeg ble sammen med.

Etter han byttet fra kontorjobb til rotasjonsjobb (4uker på/4av) så lever vi ulike liv. Legger oss ikke samtidig (han sitter oppe å gamer ps4), vi står ikke opp samtidig, han spiller og mye ps4 på dagtid. Hjelper ikke til hjemme. Trykker på mobilen konstant. Må minne han på å leke/kose med mini. Kjefte for å få han til å legge bort tlf. Kosestunder osv blir det lite av, sånn ligge i armkroken og se tv osv

Uff sytesyte. Dårlig dag bare. Ikke alle er like dårlige. Bare for lite av de bra.. De jeg savner.

Ting er jo ikke ille. Har det jo bra sånn sett. Bare litt syting for at jeg savner mannen jeg ble sammen med.

Har du snakket med han om det?

Ville ikke ha datoen jeg fikk jeg heller pga en bursdag. Det var raskt glemt og ser nå i ettertid det spilled jo iiingen rolle likevel :p tenkte for mye som gravid
Åja. ;)
Datteren min har bursdag samme dag som meg, null stress. :P
Er jo ikke noe stress, men det var 2 dager i juli jeg ville unngå pga dette:p hehe
4. Juli er passert, så den er jo grei:)

Men h*n kommer når h*n kommer uansett og er absolutt velkommen:D

En god klem til deg. Ikke godt å ha det sånn.
Snakket med han om det?

En god klem til deg. Ikke godt å ha det sånn.
Snakket med han om det?
Jada - flere ganger.
Men han er oppvokst med en mor som har gjort at han må tenke på seg selv og styre seg selv. Han er ikke oppvokst med det ā sette andre forran en selv eller vise/få kjærlighet og omsorg. Han er ikke god pā sånt. Og jobben har gjort det værre

Han jobber 12-16 timers dager
Stressende jobb
Lange slitsomme reiser

Han gleder seg til ā komme hjem og slappe av og gjøre ting han vil/har savnet
Han bare skjønner ikke at andre har det slitsomt når han er borte

Jada - flere ganger.
Men han er oppvokst med en mor som har gjort at han må tenke på seg selv og styre seg selv. Han er ikke oppvokst med det ā sette andre forran en selv eller vise/få kjærlighet og omsorg. Han er ikke god pā sånt. Og jobben har gjort det værre

Han jobber 12-16 timers dager
Stressende jobb
Lange slitsomme reiser

Han gleder seg til ā komme hjem og slappe av og gjøre ting han vil/har savnet
Han bare skjønner ikke at andre har det slitsomt når han er borte
Æsj da så kjedelig. Skulle jo tro det var dere han ville være med. Prøvd fvk?

Back
Topp