Håper jeg og!
Ja, jeg hadde termin på fredag jeg![]()
Åja.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper jeg og!
Ja, jeg hadde termin på fredag jeg![]()
God ettermiddaggodt å få sove litt ekstra!
Ja kjempe deiligÅja.Prøvd kjerringråd? Er jo flust av dem
![]()
Åja.Prøvd kjerringråd? Er jo flust av dem
![]()
Ja det hadde vært typiskTypisk om det blir fødsel i natt vel siden 20. er nå siste dagen jeg vil unngå pga andre bursdagerhaha
Her gir vi oss ikke før 31.juli![]()
Kunne egentlig tenkt meg å vært hjemme her men men..Det hørtes ut som en fin søndag ! Jeg lurer på hvem vi skal invitere oss selv til til middag![]()
Kunne egentlig tenkt meg å vært hjemme her men men..
Jaja damer, hva blir søndagen brukt til ?![]()
Hoho, beis ivei
Vi har nettopp vandra rundt på Plantasjen...jeg turte å kjøre bil idag og, visst![]()
Beiser verandagulvet
Der da?
Ikke dårlighehe
Hadde jo lurt på en tur til vikingmarkedet her, men jeg føler meg ikke helt i slaget mens jeg kaster opp bittelitt underveis i beisingahaha
Tror jeg blir hjemme...
Deilig det også innimellom jaJa det er noe med det altså, bare være hjemme og slappe av![]()
Deilig det også innimellom ja
Ja, skjønner jo den da. Vi har ikke så ofte gjester, bare familien egentligNei da, ikke mange, men syns det er en fordel å ha tilbehøret klart til å sette rett på grillen/i ovnen, og liker å ha det mer eller mindre ryddig når vi får gjester
Har ikke kontroll på dagene jeg, det er ferie.MhmJeg hadde skikkelig søndagsfølelse igår, så alt er litt rart idag
![]()
Jeg har soviHer var det stille![]()
Har ikke kontroll på dagene jeg, det er ferie.