Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har sendt inn bilde allerede og får forsamtale iløpet av november, så absolutt ikke for tidlig![]()
Hihijeg skal gjøre det i morgen
de er jo uansett ikke der i helgen så fant ut at jeg kunne gjøre det i løpet av helgen
håper bare ikke jeg er for sent ute nå da :/
Helt sikkert ikke for sent. De skal bare ha tid til å legge det i journalem deres først. Det er jo bare en ekstra sikkerhet på at dere er dere hver gang dere kommer til dem.![]()
Jeg glemte helt å sende de bildene jeg, så jeg gjorde det fra venterommet når vi var der til forsamtalegikk helt fint
Vi står også på vent til Porsgrunn. Vi fikk første brevet i juni, og der stod det at vi kunne forvente forsamtale i desember. Sendte både bilde og infoskjema om oss selv allerede uka etter vi fikk det brevet, samtidig som jeg ringte og sa at vi gjerne vil stå på "ringeliste" om noen avlyser. Greit å vise at man synes det "haster" tenker jeg. Emiliemor, når ble søknad sendt, og når fikk dere brev med endelig dato for forsamtale?Er så spent på når vi hører noe mer fra klinikken igjen...
Det var vel i mars/april vi fikk brevet om at vi kunne forvente forsamtale i november. Så fikk vi brev i begynnelsen av juni at vi fikk time 26 august![]()