Sende inn bilde osv til Porsgrunn.

Emiliemor

Gift med forumet
Vi har time til forsamtale den 26/8 og det står jo at vi skal sende Mail med bilde i god tid i forveien. Bør jeg kanskje sende det nå? Hehe.. Og hvorfor skal de ha bilde?

For å være sikker på at de har riktig personer.

Jeg hadde sendt det til dem nå ja, de har nok ferie der å så er greit å få sendt det.
Synes det var en kjempefin måte å forsikre seg på at det er rette folk de har med å gjøre jeg :)
Lykke til :) :)

Jeg har sendt inn bilde allerede og får forsamtale iløpet av november, så absolutt ikke for tidlig :p

Jeg har sendt inn bilde allerede og får forsamtale iløpet av november, så absolutt ikke for tidlig :p

Hihi :) jeg skal gjøre det i morgen :) de er jo uansett ikke der i helgen så fant ut at jeg kunne gjøre det i løpet av helgen :) håper bare ikke jeg er for sent ute nå da :/

Hihi :) jeg skal gjøre det i morgen :) de er jo uansett ikke der i helgen så fant ut at jeg kunne gjøre det i løpet av helgen :) håper bare ikke jeg er for sent ute nå da :/

Helt sikkert ikke for sent. De skal bare ha tid til å legge det i journalem deres først. Det er jo bare en ekstra sikkerhet på at dere er dere hver gang dere kommer til dem. :p

Jeg glemte helt å sende de bildene jeg, så jeg gjorde det fra venterommet når vi var der til forsamtale ☺️ gikk helt fint

Vi står også på vent til Porsgrunn. Vi fikk første brevet i juni, og der stod det at vi kunne forvente forsamtale i desember. Sendte både bilde og infoskjema om oss selv allerede uka etter vi fikk det brevet, samtidig som jeg ringte og sa at vi gjerne vil stå på "ringeliste" om noen avlyser. Greit å vise at man synes det "haster" tenker jeg. Emiliemor, når ble søknad sendt, og når fikk dere brev med endelig dato for forsamtale? :-) Er så spent på når vi hører noe mer fra klinikken igjen...

Vi står også på vent til Porsgrunn. Vi fikk første brevet i juni, og der stod det at vi kunne forvente forsamtale i desember. Sendte både bilde og infoskjema om oss selv allerede uka etter vi fikk det brevet, samtidig som jeg ringte og sa at vi gjerne vil stå på "ringeliste" om noen avlyser. Greit å vise at man synes det "haster" tenker jeg. Emiliemor, når ble søknad sendt, og når fikk dere brev med endelig dato for forsamtale? :-) Er så spent på når vi hører noe mer fra klinikken igjen...

Det var vel i mars/april vi fikk brevet om at vi kunne forvente forsamtale i november. Så fikk vi brev i begynnelsen av juni at vi fikk time 26 august :)

Det var vel i mars/april vi fikk brevet om at vi kunne forvente forsamtale i november. Så fikk vi brev i begynnelsen av juni at vi fikk time 26 august :)

Nesten det samme skjedde for oss, vi fikk brev I slutten av mars/begynnelsen av april at de skulle prøve å innkalle oss innen oktober, så fikk vi brev noen uker etterpå at vi fikk time 29.juni. tror det er sånn at vi ikke har krav på å komme inn før det har gått 6måneder eller noe sånn, men vi kommer inn så fort de har tid, vet jo ikke men virker sånn :)

Da håper jeg at vi kommer inn før desember til samtale. Kan jo virke som det går fortere enn forventet, iallefall for dere :-) Hva sa de/gjorde de på førstegangssamtale, sanndy? Hvis du vil dele det?!

Back
Topp