Gressenka_Mymlen_Lilleblomst_15
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Februarlykke 2015
Marsmellows-15
Septembergull'17
Ålesund - Geiranger - ÅlesundJeppVært på den?
Må innrømme det er noe av det kjedeligste jeg har vært med på ever
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ålesund - Geiranger - ÅlesundJeppVært på den?
Hehe, nei han blir nok pensjonist før meg og gittEn del år til jeg er pensjonist menikke så lenge til mannen er,haha
På strynefjelletHvor har dere hytte?
Haha! FaktiskÅlesund - Geiranger - Ålesund
Må innrømme det er noe av det kjedeligste jeg har vært med på ever![]()
Mange år er det mellom dere?Hehe, nei han blir nok pensjonist før meg og gitt![]()
Jeg hadde jo sett naturen ørten ganger førHaha! FaktiskMed mindre man drar for å oppleve hele kysten og gå i land i de ulike byene den legger til kai i, så kan jeg egentlig skjønne at det kan være litt kjedelig. Men så elsker jeg å se natur da
![]()
8, så det er jo egentlig ikke så mye. Synes jeg daMange år er det mellom dere?![]()
8, så det er jo egentlig ikke så mye. Synes jeg daEnn dere?
Hva har du bestilt nå daUps. Venter visst 17 pakker fra ebay ...
Hva i alle daaager!!Ups. Venter visst 17 pakker fra ebay ...
Må jo forberede litt. Du får komme og minne meg på detHåper det går opp for deg litt før det;p
Fortsatt bursdagstingene og kalendergaver. 7 har kommet men fortsatt 17 igjen. Trodde ikke det var så mangeHva har du bestilt nå da![]()
Spiste det ikke tidligere jeg heller, men bare mååå ha det etter jeg smakte det første ganghihi
Ja alle har jo sine vaner.
Har dere prøvd med sopp til? Godt krydret sopp er digg :-D
Åjaså mange sider om det ?
![]()
Den har jeg liggende i watchlistaSånn apropos ebay, jeg er så fristet til å kjøpe denne
![]()
Ja de er jo det. For de sover ikke så mye lenger om morranJepp, sånn blir det her også
Men unga er like trøtte ferie eller ikke![]()
Jeg har kjøpt denneSånn apropos ebay, jeg er så fristet til å kjøpe denne
![]()