ikke jeg hellerIkke jeg heller. Og ikke har jeg sjekka prisen heller faktisk..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ikke jeg hellerIkke jeg heller. Og ikke har jeg sjekka prisen heller faktisk..
Jepp, sånn blir det her ogsåNei det orker ikke vi heller :-o
Ferie eller ei![]()
I seng skal dem. Selv om kl fort har blitt 19 for frøkna og 20.15 for storebror... Det er lenge nok når det skal leses og Synges. Da er jo kl fort 21 før vi kommer ut fra storebror :-o
To gutter?Må vel få de to gutta i seng snart..
Har kengubarnet besøk, eller snakker du om mannen også?Må vel få de to gutta i seng snart..
Tusen takkTar en pose frosne selskapserter (får ikke på Rema) i kokende vann, og koker opp igjen.
Siler av og har i foodprocessor med smør, litt fløte, litt sitron, og bittelitt cayennepepper.
Bzzzz... Smake om man er fornøyd
Går veldig fint med en boks mais ogsåTusen takkmå testes
Ja, det får vi ta når vi blir pensjonisteraHHH,skjønner![]()
JA, Hørt det skal være dyrt. Og gjerne ikke noe for små? Får være når jeg blir gammal![]()
Ja, det får vi ta når vi blir pensjonisterer nok ikke så mye barnefamilier der nei! Mye utenlandske turister da
Jepp! Sitte på dekk og drikke vin i midnattsola omgitt av vakker naturJaa blir bra det![]()
Hurtigruta du snskker om?Jepp! Sitte på dekk og drikke vin i midnattsola omgitt av vakker natur![]()
Ikke feil detJepp! Sitte på dekk og drikke vin i midnattsola omgitt av vakker natur![]()
Mannen er ikke herHar kengubarnet besøk, eller snakker du om mannen også?
Nei, jeg tror ikke detIkke feil det![]()
JeppHurtigruta du snskker om?
Hvor har dere hytte?Mannen er ikke her
Fetteren skal være med oss på hytta![]()
En del år til jeg er pensjonist menNei, jeg tror ikke det![]()